۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین مهرگان; بازيكنان مقابل فيليپين با جسارت بازي كردند
کد خبر: ۳۲۶۹۷۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مهرگان; بازيكنان مقابل فيليپين با جسارت بازي كردند

مشاور فني تيم ملي واليبال بانوان گفت: بازيكنان ما امروز مقابل فيليپين با سختكوشي و جسارت زياد بازي كردند.

مهرگان; بازيكنان مقابل فيليپين با جسارت بازي كردند

به گزارش خبرنگار اعزامی صبح قزوین از تایلند، جواد مهرگان مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان بعد از برتری مقابل فیلیپین گفت: همان طور که پیش بینی می کردیم بازی سختی مقابل فیلیپین داشتیم چون آنها یکی از توپ گیرترین تیم ها در تورنمنت هستند.

وی افزود: می دانستیم برای هر امتیاز باید رالی های طولانی سپری کرد به همین دلیل باید جنگندگی و تمرکزمان را حفظ می کردیم. راههای بود تا از حریف امتیاز بگیریم؛ آنها در دفاع خوب بودند و ٢ مهاجم خوب داشتند که باید کنترل شان می کردیم. من به بازیکنانم تبریک می گویم که مزد زحمات خود را گرفتند،

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان با بیان اینکه ایران با سختکوشی و جسارت زیاد بازی کرد، اظهار داشت: الان ما تیم بهتری هستیم چون شکست این فیلیپین با این بازیکنان کمک کرد تیم بهتر شویم. از این برد خوشحالم بازیکنان که با هوش زیاد و توان بالا بازی مردند به خودشان افتخار می کنند. امروز با ١٤ بازیکن و کار تیمی خوب بازی را بردیم. حالا ما برای بازی مقابل استرالیا آماده خواهیم شد.

مهرگان در ادامه این مصاحبه در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان نوسان زیادی دارند، عنوان کرد: یکی از جنگهای اصلی در والیبال بانوان سرویس و دریافت است. تیم ها بعد از اینکه می بازند به سرویس ریسکی رو می آورند. فیلیپین هم ست سوم از همین روش استفاده کرد که این کار را برای دریافت ما سخت می کرد. همان طور که گفتم سیستم دفاعی آنها خوب بود به همین دلیل باید دریافت را تقویت می کردیم. دیدید که ست های بعدی از روش سرویس ریسکی استفاده نکردید و بازی را ما بردیم.

وی افزود: خوشحالم بازیکنان قدرت خود را حفظ کرده و اعتماد به نفس خود را از دست ندادند. همین راه حلی بود ٢ ست بعدی را ببریم. شعاری که بچه ها برای این تورنمنت انتخاب کرده بودند (سختکوش و باهوش بودن) وا امروز اجرا کردند. آنها با جسارت بازی کردند.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان