۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم به پیشرفت کشور سرعت می‌بخشد
کد خبر: ۳۲۶۹۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۶ ساعت: ۱۴:۲۳ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم به پیشرفت کشور سرعت می‌بخشد

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: اردوهای جهادی اقدامات خیلی خوبی را به مردم ساکن در مناطق محروم استان ارائه داده و در محرومیت‌زدایی این مناطق نقش کلیدی ایفا می‌کند.

حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم به پیشرفت کشور سرعت می‌بخشد
بهمن طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین با اشاره به رزمایش خدمت و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم استان قزوین اظهار کرد: بخشی از کارها و پروژه‌ها را باید به صورت جهادی انجام دهیم، زیرا هنوز در استان مناطقی داریم که در سال‌های طولانی پیشرفتی از نظر عمران و آبادانی در این مناطق مشاهده نشده است.

وی افزود: انقلاب ما یک انقلاب جهادی بود و انقلابی است که در آن امور مختلف جامعه باید در دست مردم باشد تا مردم با تلاش مضاعف خود به پیشرفت در صحنه‌های مختلف دست پیدا کنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس با بیان اینکه رزمایش خدمت، اقدام ارزشمندی است، عنوان کرد: حضور اردوهای جهادی در مناطق محروم موجب می‌شود با شتاب بیشتری به مراحل مختلف پیشرفت در زمینه‌های گوناگون از قبیل پیشرفت در علوم و تکنولوژی دست پیدا کنیم.

جهادگران مردانه در میدان محرومیت‌زدایی حاضرند
طاهرخانی تصریح کرد: اجرای پروژه‌ها به شیوه جهادی و سپردن اختیار امور به دست مردم موجب می‌شود که سریعتر به توسعه پایدار دست پیدا کرده و در عرصه‌های مختلف قله‌های ترقی را در مدت زمان طی کنیم.

وی گفت: اردوهای جهادی این فلسفله و تفکر را در جامعه نهادینه می‌کند که مردم می‌توانند جهادی عمل کنند و در واقع بروکراسی اداری و نامه‌نگاری را از حیطه توسعه کشور حذف می‌کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه جهادگران مردانه در میدان محرومیت‌زدایی حاضرند، تصریح کرد: اردوهای جهادی اقدامات خیلی خوبی را به مردم ساکن در مناطق محروم استان ارائه داده و در محرومیت‌زدایی این مناطق نقش کلیدی ایفا می‌کند.

طاهرخانی یادآور شد: امید است با ادامه این روند و افزایش فعالیت پسندیده جهادگران در اردوهای جهادی بتوانیم در رفع مشکلات مناطق محروم گام‌های بلندتر و محکم‌تری برداریم.
انتهای پیام/4001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان