۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین غیاثی; داوران سرباز در لیگ برتر و لیگ یک قضاوت نمی‌کنند
کد خبر: ۳۲۶۸۴۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

غیاثی; داوران سرباز در لیگ برتر و لیگ یک قضاوت نمی‌کنند

سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:‌ داورانی که سرباز باشند سن‌شان برای قضاوت به لیگ برتر و لیگ دسته یک نمی‌خورد.

غیاثی; داوران سرباز در لیگ برتر و لیگ یک قضاوت نمی‌کنند

سیدرضا غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد انتقاد مرتضی کرمانی‌مقدم مربی تیم فوتبال استقلال جنوب تهران به داوران و اینکه نباید داوران در باشگاه‌های نظامی سربازی خود را بگذرانند، گفت: ما برای همه مربیان و سرپرستان و مدیران باشگاه‌ها احترام قائل هستیم آنها در این شرایط سخت اقتصادی زحمت می‌کشند و در فوتبال فعالیت می‌کنند. تیم‌داری در این وضعیت اقتصادی بسیار دشوار است اما خدمت آقای کرمانی‌مقدم باید بگویم بهتر است که ایشان اسم بیاورند و به جای کلی‌گویی اسم فردی را بگویند تا ببینیم چه مشکلی پیش آمده است.

وی افزود: ضمن اینکه از ایشان و مربیان تیم استقلال جنوب تهران دعوت می‌کنیم که فردا (دوشنبه)‌ به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران مراجعه کنند و فیلم بازی خود با مقاومت را با به ما ارائه دهند تا مورد بازبینی قرار بدهیم تا مشخص شود داوری مشکلی داشته است یا نه و از داوری هم که می‌گوید سرباز است اسم ببرد چون ما از براساس حدس و گمان نمی‌توانیم که کار کنیم.

سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد:‌ ضمن اینکه باید بگویم داورانی که سرباز هستند سن‌شان به قضاوت در لیگ برتر و لیگ یک نمی‌خورد. داور سرباز حداکثر ۲۲ سال سن دارد و داوری در این سن و سال قضاوت‌ تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی را سوت نمی‌زند.

وی در مورد اینکه علی میرغفاوری داور بازی استقلال جنوب و مقاومت تهران بوده است، گفت: علی میرغفاری نظامی نیست او کارمند فدراسیون فوتبال است و در در جریان سفر تیم ملی به جام جهانی نیز امور مربوط به بلیت هواپیما را هماهنگ می‌کرد ضمن اینکه همه ما یک روز سرباز بوده‌ایم و به وطن خود خدمت کرده‌ایم آیا این دلیل می‌شود که بگویم فلانی طرفدار یک تیم نظامی است.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان