۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین روزطبیعت چه روزی است ؟!
کد خبر: ۳۲۶۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

۱۳ فروردین ماه؛

روزطبیعت چه روزی است ؟!

روزطبیعت، روزی است که به باغ های مردم می رویم وهر آنچه را که کاشته اند یک روزه برداشت می کنیم.

روزطبیعت چه روزی است ؟!

صبح قزوین، روزطبیعت ، روزی است که ما در آن روز به همراه همه ی افراد خانواده به دامن طبیعت پناه می بریم ودامن طبیعت را پاره می کنیم!

روزی است که می خواهیم روحیه مان عوض شود پس از چند ماه خمودگی پاییز ! از همین رو هر چه عقده داشته ونداشته ایم را سر طبیعت خالی می کنیم از آتش بازی وترقه بازی وشکستن شاخه وتنه درختان گرفته تا الی ماشا الله .
.
.

روزی است که سعی داریم طبیعت ناب ودست نخورده ی مناطق مختلف شهر و دیارمان را پاک نگه داریم وسعی می کنیم از رودها ونهرهای موجود نهایت استفاده ر ا ببریم وتا می توانیم آن ها را آلوده کنیم.

روزی است که به باغ های مردم میرویم وهر آنچه را که کاشته اند یک روزه برداشت می کنیم بدون در نظر گرفتن رضایت صاحب باغ ومزرعه!

روزی است که اصلاً قصدمان ایجاد ترافیک با اجرای حرکات نمایشی توسط موتور یا دوچرخه نیست آن هم وسط جاده های اصلی ومسیر تردد مردم!

روزی است که سعی می کنیم با نگذاشتن موسیقی آن هم با صدای بلند موجب صلب آسایش افراد دیگر نباشیم!

روزی است که هیچ گاه منحل شدنی نیست ولی می شود بجای آن روز تاسوعا وشهادت امام رضا(ع) را منحل کرد !

روزی است که کلاً دوست داریم با طبیعت آشتی کنیم و از هر چه قهر و دو رویی پرهیز می کنیم واصلاً برای چشم وهم چشمی ودر آوردن چشم یکدیگر 100 نوع غذا طبخ نمی کنیم آن هم برای 10 نفر!

روزی است که باید فردای آن به مدرسه برویم آن هم با کلی خستگی از روز قبل!

روزی است که جیب های بابا دیگر تهی شده واز فردای آن اعضای خانواده باید با استفاده از کاسه های چه کنم چه کنم به فکر چاره بیفتند!

روزی است که طبیعت، ما را با آغوش باز می پذیرد وما به آغوش طبیعت می رویم وموقع خروج از آغوش طبیعت لگد محکمی به آن می زنیم !

در کل طبیعت وروز طبیعت بسیار خوب است وما باید بیشتر قدر موهبت های الهی بخصوص این نعمت بی بدیل را بدانیم.

انتهای پیام/2003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان