۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مهابادی;در ۵ دقیقه ۲ گل از سپاهان خوردیم/ شروع خیلی بدی داشتیم
کد خبر: ۳۲۶۴۴۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مهابادی;در ۵ دقیقه ۲ گل از سپاهان خوردیم/ شروع خیلی بدی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: مقابل سپاهان بازی را خیلی بد شروع کردیم و در ۵ دقیقه ۲ گل خوردیم.

مهابادی;در ۵ دقیقه ۲ گل از سپاهان خوردیم/ شروع خیلی بدی داشتیم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از اصفهان، داوود مهابادی بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: این پیروزی را به سپاهان تبریک می‌گویم. 

وی ادامه داد: شروع خیلی بدی داشتیم و بچه‌های ما اصلا شرایط خوبی نداشتند. متاسفانه در 5 دقیقه اول 2 گل دریافت کردیم. بچه‌های ما در شرح وظایف خیلی بد عمل کردند به خصوص در خط دفاعی آشفته بودیم. در هر دو گلی که خوردیم به غیر از خلاقیت فردی مهاجم حریف اشتباه دفاعی کاملا محرز بود.
سرمربی شهرداری ماهشهر تصریح کرد: تا دقیقه ۳۰ سپاهان از ما خیلی بهتر بود، اما از دقیقه ۳۰ تا دقیقه ۹۰ با توجه به تعویض‌هایی که کردیم بازی متعادل شد و حتی در نیمه دوم در دقایقی بهتر بازی کردیم.

مهابادی تصریح کرد:‌ سپاهان شایسته پیروزی بود، اما اینکه بعد از دریافت ۳ گل در نیمه دوم خودمان را پیدا کردیم و فوتبال قابل قبولی ارائه کردیم برای ادامه لیگ تجربه خوبی برای ما بود.
وی افزود:قبل از مسابقه هم پیروزی سپاهان با توجه به آمادگی که دارد قابل پیش‌بینی بود و فکر می‌کنم در حال حاضر آماده‌ترین تیم لیگ باشد. قضاوت دارو مناسب و خوب بود.

سرمربی شهرداری ماهشهر گفت:‌ با توجه به شناخی که از قلعه نویی درام حتی اگر ۴ - ۵ گل هم تیمش جلو باشد هیچ موقع بازی را راحت نمی‌گیرد. فکر می کنم تاثیر تعویض‌های ما بود که از فشار کم کردیم. برخی بازیکنان ما که در تمرینات خوب بودند عملکرد خوبی نداشتند و بازیکنان جوانی که آوردیم نشان دادند می‌توانند حرف برای گفتن داشته باشند. وقتی یک تیم تا دقیقه ۵ مسابقه ۲ گل می خورد دچار مشکل روحی می‌شود. برنامه ما کنترل بازی در ۱۵ دقیقه ابتدایی بود، اما شیرازه تیم ما از هم پاشید؛ اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم.
انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان