۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مراسم "شیرخوارگان حسینی" در ۲۵ امامزاده و بقعه‌متبرکه برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۲۶۲۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۲ ساعت: ۹:۵ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

مراسم "شیرخوارگان حسینی" در ۲۵ امامزاده و بقعه‌متبرکه برگزار می‌شود

مراسم شیرخوارگان حسینی در ۲۵ امامزاده و بقاع متبرکه قزوین برگزار می‌شود.

مراسم "شیرخوارگان حسینی" در ۲۵ امامزاده و بقعه‌متبرکه برگزار می‌شود
علي محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: همايش شیرخوارگان حسینی در جوار مقدس امامزاده حسين(ع) قزوين از شبکه‌هاي سراسري و استاني پخش می‌شود.

وی افزود: طبق هماهنگي‌هاي صورت گرفته با صداوسيماي مرکز قزوين مراسم جهاني همايش شیرخوارگان حسینی در جوار مقدس امامزاده حسين(ع) قزوين به صورت کامل و زنده از شبکه استاني و همچنين گزيده از شبکه‌هاي سراسري معارف و شما پخش خواهد شد.

مسئول روابط عمومي اداره کل اوقاف و امورخيريه استان قزوين همچنين از پوشش خبري و تصويري اين مراسم توسط عکاسان خبر داد و گفت: ده‌ها خبرنگار و عکاس استان به منظور پوشش مطلوب همايش شیرخوارگان حسینی علاوه بر حضور آستان مقدس امامزاده حسین (ع) در ۲۵ آستان مقدس امامزادگان و وبقاع متبرکه استان حاضر و اقدام به عکاسي می‌کنند.

وي همچنين از ساخت مستند "بصير" خبر داد و اذعان کرد: به منظور ارائه گزارشي از فعاليت انجام پذيرفته در ماه محرم توسط اداره کل اوقاف و امورخيريه استان مستندي در حال تهيه است که بعداز توليد در صورت امکان از شبکه استاني پخش مي‌شود.

محمدپور بیان کرد: همايش جهانی شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در جوار مقدس امامزاده حسين(ع) قزوين و ۲۴ امامزاده و بقعه متبرکه دیگر روز جمعه ۲۳ شهریورماه راس ساعت ۸ صبح آغاز ميشود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان