۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مراکز انتقال خون قزوین پذیرای اهداکنندگان خون در ماه محرم
کد خبر: ۳۲۶۰۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۱ ساعت: ۸:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل انتقال خون استان اعلام کرد:

مراکز انتقال خون قزوین پذیرای اهداکنندگان خون در ماه محرم

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: مراکز انتقال خون استان قزوین علاوه بر روز‌های ماه محرم، در تاسوعا و عاشورا پذیرای اهداکنندگان خون است.

مراکز انتقال خون قزوین پذیرای اهداکنندگان خون در ماه محرم
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، محمدحسین برادران با اعلام اینکه مراکز انتقال خون قزوین پذیرای اهداکنندگان خون در ماه محرم است، اظهار کرد: مراکز انتقال خون استان قزوین علاوه بر روز‌های ماه محرم در تاسوعا و عاشورا پذیرای اهداکنندگان خون است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: مردم نوع‌دوست و خیر استان سال گذشته در روز‌های نهم و دهم محرم ۸۶۴ واحد خون به بیماران نیازمند اهدا کردند.

این مسئول با بیان اینکه ساعات پذیرش مرکز خونگیری قزوین در ایام محرم از ساعت ۸ تا ۲۰ و در مرکز تاکستان از ساعت ۸ تا ۱۳ است، افزود: مرکز قزوین در روز سه شنبه بیست و هفتم شهریور از ساعت ۸ تا ۲۴ و در روز تاسوعای حسینی از ساعت ۹ تا ۲۴ و در عاشورای حسینی از ساعت ۹ تا ۲۱ فعال است.

برادران بیان کرد: همچنین مرکز پذیرش اهدای خون تاکستان سه‌شنبه بیست و هفتم شهریور و تاسوعای حسینی صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ دایر است و در روز عاشورای حسینی از ساعت ۹ تا ۱۷ آماده خدمت رسانی به اهدا کنندگان خون است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین با اشاره به حس نوع‌دوستی و کمک به بیماران در ایام عزاداری امام حسین(ع) تصریح کرد: هر ساله با فرارسیدن ماه محرم و صفر بر تعداد اهداکنندگان خون افزوده می‌شود.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان