۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آشنایی با تروریست‌هایی با باطن داعشی و ظاهری دموکراتیک
کد خبر: ۳۲۶۰۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۱ ساعت: ۸:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مشت محکم سپاه پاسداران بر دهان تروریست‌های به اصطلاح دموکرات‌؛

آشنایی با تروریست‌هایی با باطن داعشی و ظاهری دموکراتیک

انهدام مقر گروهک‌های تروریستی توسط موشک‌های سپاه پاسداران، نمایش نفوذ و اقتدار هرچه تمام ایران در منطقه بود.

آشنایی با تروریست‌هایی با باطن داعشی و ظاهری دموکراتیک
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، در روزهای گذشته فضای مجازی پر شد از اخبار و تصاویر پرتاب موشک‌هایی که در آسمان شمال غرب کشورمان به پرواز درآمدند. موشک‌های کوتاه برد سپاه پاسداران که در یک نشانه گیری بسیار دقیق، مقر گروهک‌های تروریستی را هدف گرفته و تعدادی از آن‌ها را به هلاکت رساندند، همان‌هایی که گرد هم آمده بودند تا در راستای براندازی و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند، تلاشی که 40 سالی می شود که نتیجه نداده است. تروریست‌ها که با به شهادت رساندن مرزبانان کشورمان هم به اهداف شوم خود نرسیدند، این بار هم با اقدام نیرو‌های سپاه پاسداران، اقدامات تروریستی‌شان در نطفه خفه شد.

گروهک‌های ضد انقلاب شمال غرب کشور از جمله کومله، دموکرات و پژاک از همان روزهای نخست انقلاب اسلامی اقداماتی برای براندازی این نظام مردمی داشتند که در جریان آنها افراد بی گناه زیادی به شهادت رسیدند، جنایات هولناک گروهک تروریستی کومله که تحلیلگران آن را داعشی دیگر نامیده‌اند بر هیچ کس پوشیده نیست، بریدن سر و قربانی کردن پاسداران و بسیجی ‌ها پیش پای نوعروسانشان، کباب کردن مردم بی‌گناه در آتش‌های افروخته، کندن پوست و کشیدن ناخن تنها بخش کوچکی از وحشی‌گری های این گروهک تروریستی است.

پشت پرده حملات موشکی سپاه به مواضع تروریستها

ماجرای  قتل دختر 16 ساله‌ای به نام« ناهید فاتحی‌کرجو» که حاضر نشد به امام خمینی اهانت کند، دل هر انسانی را به درد می‌آورد. آنها در نهایت بی رحمی دختر نوجوان کرد را به فجیع ترین شیوه سلاخی کردند. موهایش را تراشیده، ناخن هایش را کشیدند و او را آنقدر شکنجه کردند که جان نحیفش تاب نیاورد و به خیل شهدای بی‌گناه دیگری که به دست این گروهک تروریستی شهید شدند، پیوست.

یکی زدند، ده تا خوردند!

جنایات این گروهک های تروریستی ، آنقدر ادامه یافت  تا اینکه سپاه پاسداران با صراحت اعلام کرد که انتقام کسانی که بی‌گناه خونشان به زمین ریخته شده را خواهد گرفت. حملات موشکی چند روز گذشته در واقع پاسخی کوبنده‌ به تروریست‌ها و حامیان آنها به‌ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در خصوص اقتدار جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت ملی و تامین استقلال کشورمان بود، همچنین به همه نشان داد که سپاه پاسداران در پاسخ به تجاوزها و شرارت‌ها ملاحظه هیچ کس را نخواهد کرد و با احدی تعارف ندارد.

تصاویر ارسالی از محل برخورد موشک ها نشان می داد که موشک های فاتح 110، فقط و فقط ساختمان اداری حزب تروریستی را هدف قرار دادند و تلفات فقط شامل کادر رسمی حزب دمکرات و شورای رهبری آنها بوده و مظلوم نمایی تروریست ها مبنی بر کشته شدن مردم عادی تنها یک  مظلوم نمایی بوده است. در این عملیات، پهپادهای رزمی - شناسایی نیروی زمینی سپاه پاسداران تمام عملیات را تحت رصد داشته‌اند و به طور زنده تصاویر اصابت موشک‌ها به اهداف را از بالای سر اهداف، برای مرکز فرماندهی ارسال کردند که این موضوع گواه آن است که سپاه پاسداران همیشه و در مواقع لزوم در همه جا هست.

مشت محکم سپاه پاسداران بر دهان تروریست‌های به اصطلاح دموکرات‌

ضربه‌ای که به گروهک‌های مخالف نظام جمهوری اسلامی وارد شد، بسیار کاری بود و درست زمانی این ضربه را دریافت کردند که درصدد طراحی عملیات خشونت بار جدیدی علیه ایران بودند. آن‌ها (تروریست‌ها) جلسه‌ای را با حضور سران خود از نقاط مختلف تشکیل دادند تا سرفصل جدیدی از تحرکات جنایت‌بارشان در ایران را آغاز کنند و در همین راستا هم به دنبال  برنامه‌ریزی، تقسیم کار و طراحی برای اجرای عملیات جدید در برخی استان‌های ما بودند.

در حین برگزاری چنین جلسه‌ای بود که این گروه تروریستی ضربه متهورانه و شجاعانه سپاه را دریافت کرد. ماهیت این گروه‌ها کاملا وابسته بوده و  در حال حاضر با غربی‌ها همکاری می‌کنند، در گذشته هم برنامه‌هایی را اجرا می‌کردند که همسو با منافع آمریکا و غربی‌ها بود و حالا بیش از گذشته برای  تحقق اهداف  ریاض در منطقه و پیاده کردن برنامه‌ های بن سلمان  تلاش می کنند.

جعفر قناد باشی کارشناس مسائل غرب آسیا معتقد است عملکرد این گروهک‌ها به شکل مزدورانه است، چرا که اگر گروهی درصدد دستیابی به اهداف سیاسی باشند از طریق کشتار ورود نمی‌کند، در چنین شرایطی که آنها اقدام به جنایت می کنند، دست ایران هم برای فعالیت‌های سیاسی علیه تروریست ها باز است.

مشت محکم سپاه پاسداران بر دهان تروریست‌های به اصطلاح دموکرات‌

کویه، دروازه ورود به جهنم

این روند کشتاری که تروریست‌ها در پیش گرفته‌اند، به خوبی نشان می‌دهد که سیاست‌های آنها در راستای عملیات تخریبی است، آنها تلاش می‌کنند افراد را با شعارهای مثبت فریب داده و به عضویت خود درآورند، اما  عملا تنها مرتکب جرم و جنایت می‌شوند، جنایت‌های کوری که نمی‌توان از آن خواسته‌های سیاسی را مطالبه کرد. عمده تسلیحات و بودجه‌ای که برای جذب افراد در اختیار گروه های تروریستی قرار می گیرد، بوسیله همان دلارهایی تامین می شود که توسط دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به آنها داده شده است. چنین ماهیت جنایتکارانه ای، در هر کجای دنیا که باشد با خشم دولت ها مواجه خواهد می شود، زیرا سرکوب تروریست ها در جوامع بین‌الملل مشروع و به جاست.

قرار بود عملیات گروه‌های تروریستی اخیر هم مخفیانه و به صورت سِری برگزار شود، اما نیروهای سپاه توانستند لانه زنبور را شناسایی کرده و مورد هدف قرار دهند، درست زمانی که سران گروهک در حال برنامه ریزی برای اجرایی کردن توطئه جدیدشان بودند، پاسداران انقلاب که فرصت زیادی برای انجام عملیات موشکی هم نداشتند به‌ویژه آنکه باید از قبل، مختصات، تعداد آتش بار‌ها و موشک‌های در نظر گرفته شده آماده پرتاب می‌شد و این بدین معناست که تمرکز نیروها برای داشتن سرعت عمل خارق العاده  جهت لو نرفتن عملیات، محدود  به چند روز نبوده و آن‌ها در هر زمان چنین شرایطی را برای پاسخگویی به تروریست ها، تدارک دیده بودند.

پشت پرده حملات موشکی سپاه به مواضع تروریستها

حواسِ جمع ریاض و تل‌اویو

ناگفته نماند که حملات موشکی اخیر سپاه پاسداران  با واکنش های داخلی و خارجی بسیاری مواجه بود؛ روزنامه اسرائیلی جروزالم‌پست در گزارشی در واکنش به این حمله نوشت: حمله موشکی ایران، حاوی پیامی روشن برای واشنگتن، ریاض و تل‌آویو بود. ایران با این حمله که در روز روشن انجام شد، نشان داد که هر کاری که بخواهد می‌تواند نه تنها در عراق بلکه در کل منطقه انجام دهد. جروزالم‌پست همچنین عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های حزب دموکرات کردستان را نوعی "قدرت‌نمایی در مواجهه با تحریم‌های آمریکا" توصیف کرده است.

علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی هم در نشستی،  اذعان کرد: دوران بزن در رو در عرصه جهانی پایان یافته و هر اقدام خصمانه علیه کشور را در هر عرصه ای پاسخ ده برابری می دهیم. جواب موشکی اخیر به اقدامات ناامن ساز یک گروهک تروریستی در منطقه رویکردی است که در پاسخ به هرگونه تهدیدی اعمال خواهد شد.

همانگونه که گفته شد حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های حزب دموکرات کردستان (ح‌د‌ک) بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و جهان داشت، زیرا تمام موشک‌های شلیک‌شده توسط سپاه به مواضع تروریست‌ها  اصابت کرده و عملیات انتقام از تروریست‌ها کاملاً موفقیت‌آمیز برگزار شد و این موفقیت همه جهان را انگشت به دهان گذاشت.

این عملیات موشکی پاسخی فراتر از حد انتظار برای همه بود و به تروریست ها پیام داد که کوچک ترین تعرض به مرزهای ایران با پاسخ های بسیار کوبنده ای مواجه خواهد شد، پاسخی از نوع موشک که حالا هم داعش مزه آن را چشیده هم دموکرات های تروریست.

مشت محکم سپاه پاسداران بر دهان تروریست‌های به اصطلاح دموکرات‌

هنوز هم قدرت نخست منطقه هستیم

اوایل خرداد ماه سال گذشته بود که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با سفر به ریاض بساط شنبه بازار تسلیحاتی خود را پهن و قرارداد ۱۱۰ میلیارد دلاری فروش سلاح به عربستان را امضا کرد، به نوعی که عربستان با مانور رسانه ای، خود را صاحب قدرت نظامی در آینده منطقه معرفی نمود، اما شلیک موشک های ایرانی به دیرالزور و کویه و اصابت آن ها به اهداف مورد نظر پاسخ روشن و قاطعی برای سعودی ها و صهیونیست ها داشت، چرا که سلاح های ریاض وارداتی است و به دلیل عدم آشنایی نظامیان آل سعود با آن ها، غالبا بی استفاده می مانند، اما ایران با توانمندی های بومی و داخلی به این قدرت رسیده است. 

ترامپ با تحریم جدید به دنبال تهدید ایران بود تا به نوعی تهران را از فعالیت های موشکی خود باز بدارد و برجام موشکی را نیز به ثمر برساند و شاید بعد از به ثمر رساندن آن، بازهم زیر همه چیز بزند. شلیک موشک های ایرانی به سمت تروریست ها این پیام را به کاخ سفید داد که ایران در  برابر تهدید، منفعل نیست و آن را قاطعانه پاسخ می دهد. 

اشراف اطلاعاتی کشورمان در همه زمینه ها موضوع جالبی است که همه دشمنان از آن تعجب کرده اند. ایران نشان داده که در هر زمینه ای که بخواهد می تواند اطلاعات داده باشد، مثلا در قضیه انتقام از داعش ، همه می دانستند که پایتخت داعش در رقه سوریه است و همه فرماندهای تکفیری آنجا هستند، نه دیرالزور، اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملیات های اطلاعاتی دانست که لانه زنبور در کجاست و فرماندهان در شب عملیات کجا هستند و همان جا را با خاک یکسان کرد. اشراف اطلاعاتی کشورمان به همین جا ختم نمی شود، جمهوری اسلامی ایران کشوری است که تروریستی به نام عبدالمالک ریگی را  روی هوا دستگیر می کند.

حملات موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها پاسخ کوبنده‌ای بود به تمام یاوه‌گویی‌ها و تهدیدات آنهایی که همواره اقتدار و توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را به سخره گرفتند و تلاش داشتند با تخریب وجهه سپاه پاسداران، ایران را کشوری ضعیف و متزلزل در منطقه و جامعه جهانی نشان دهند و در مقابل سپاه گزینه‌های روی میزشان را در خانه‌شان و درست در سری ترین مکان هدف گرفت و بار دیگر آنها را در بهت و ناباوری گذاشت.

در نهایت حامیان این گروهک های تروریستی نتوانستند به سکوت خود در برابر مورد هدف قرار گرفتن مواضع تروریست ها ادامه دهند و امروز مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییری حمله موشکی اخیر ایران را مورد اشاره قرار داده و به آن اعتراض کرد، اعتراضی که هیچ گاه در برابر کشتار و جنایات تروریست ها مشاهده نشد. جمهوری اسلامی ایران با حمله موشکی به داعش و تروریست های به اصطلاح دموکرات  ضمن اثبات توانمندی موشکی خود نشان داد که در برابر تهدید های دشمن دست بسته نخواهد بود و در صورت نیاز عملیات های غافلگیرانه ای خواهد داشت و با احدی شوخی ندارد. نظام ایرن ثابت کرد که برعکس آمریکا که سال هاست گزینه های خود را روی میز کذاشته، نه تنها گزینه روی میز ندارد، بلکه گزینه های خود را در میدان عمل به رخ می کشد.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان