۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بهره‌مندی از انشعاب رایگان آب، برق و گاز ویژه ۱۵۰۸ مددجو
کد خبر: ۳۲۵۹۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۰ ساعت: ۱۳:۱۰ ↗ لینک کوتاه

طی سال ۹۶ اجرایی شد؛

بهره‌مندی از انشعاب رایگان آب، برق و گاز ویژه ۱۵۰۸ مددجو

در سال ۹۶ در استان قزوین هزار و ۵۰۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان از انشعاب رایگان آب، برق و گاز بهره‌مند شده‌اند.

بهره‌مندی از انشعاب رایگان آب، برق و گاز ویژه ۱۵۰۸ مددجو
محمد صیادی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اینکه براساس بند «د» ماده ۳۹ قانون برنامه پنج‌ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بیان کرد: به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، خانوار تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و انشعاب خانگی معاف هستند.

وی ادامه داد: براساس این قانون، مددجویان تحت حمایت می‌توانند تنها یک بار از پرداخت عوارض شهرداری، صدور پروانه ساختمانی و انشعاب آب، برق و گاز معاف شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین افزود: در سال 96 در استان قزوین هزار و 508 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان از انشعاب رایگان آب، برق و گاز بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: تعامل بسیار خوبی بین کمیته امداد و سایر دستگاه‌های اجرایی استان برقرار است تا از این طریق بتوانیم خدمات هدفمند و مطلوبی را به خانوار تحت حمایت ارائه کنیم.

بهره‌مندی 836 خانوار از انشعاب رایگان گاز
صیادی اعلام کرد: از این تعداد 987 خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم از انشعاب رایگان بهره‌مند شده‌اند و 521 انشعاب رایگان نیز به خانوار ساکن در شهرها و مناطق برخوردار واگذار شده است.

وی با اعلام اینکه 836 خانوار از انشعاب رایگان گاز بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: 205خانوار از انشعاب آب، 243خانوار از انشعاب برق، 10خانوار از انشعاب فاضلاب، 80خانوار از گواهی پروانه ساختمانی و134 خانوار از عوارض شهرداری بهره‌مند شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه کمیته امداد رسیدگی به مددجویانی را که در مناطق محروم سکونت دارند در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، گفت: هرچقدر گستره همکاری‌ها با سایر دستگاه‌های اجرایی را توسعه ببخشیم، به همان میزان شاهد توسعه و پیشرفت مناطق محروم خواهیم بود.

وی اذعان کرد: مددجویان متقاضی دریافت انشعاب رایگان آب، برق و گاز می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد ادارات محل سکونت خود معرفی‌نامه دریافت کرده و به ادارات مربوطه مراجعه کنند.

این مسئول در پایان گفت: کمیته امداد به منظور تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور خانوار تحت حمایت می‌کوشد تا با همکاری خیران و دستگاه‌های اجرایی مسیر خوداتکایی آنها را هموارتر کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان