۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ممنوعیت فروش چادر در نمایشگاه قرآن
کد خبر: ۳۲۵۸۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ممنوعیت فروش چادر در نمایشگاه قرآن

ممنوعیت فروش چادر در نمایشگاه قرآن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی روز سه شنبه در حاشیه نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن به خبرنگار معارف ایرنا گفت: ما امسال در نمایشگا قرآن چادرفروشی نداریم ولی بخش حجاب و عفاف در کمیته بانوان در این زمینه فعال است.


رییس بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افزود: علاوه بر برگزاری نشست های تخصصی درباره عفاف و حجاب، بعضی از جلوه های حجاب به نمایش درخواهد آمد.

وی اضافه کرد: همچنین آثار هنری بانوان قرآنی در نمایشگاه امسال در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت و این موضوع نشانگر آن است که بانوان قرآنی می توانند با حجاب خود، آثار هنری زیبایی را خلق کنند و این خود، نوعی ترویج حجاب و عفاف است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر مصادف شدن زمان برگزاری نمایشگاه قرآن با مسابقات جام جهانی فوتبال گفت: نمایشگاه قرآن همیشه پذیرای مشتاقان قرآنی است و بسیاری از مردم در فضای معنوی نمایشگاه قرآن، جشن رمضان را سپری می کنند.

وی تاکید کرد: به طور قطع اهمیت چنین برنامه هایی از مسابقات فوتبال کمتر نیست، به ویژه زمانی که تیم ایران بازی نداشته باشد.

حشمتی تاکید کرد: برخی فکر می کنند نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان دائر خواهد بود و لذا با توجه به این که کار نمایشگاه تا نیمه ماه رمضان خواهد بود، از مردم می خواهیم که روزهای اول به این نمایشگاه بیایند تا بهره برداری بیشتری از نمایشگاه داشته باشند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از سوم تیرماه 93 مصادف با بیست و ششم شعبان سال جاری در باغ موزه دفاع مقدس از ساعت 18 تا 24 برپا می شود.

انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان