۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین راموس; هیچ کس تهدید به قتل خانواده‌ام را به یاد نمی‌آو رد!/پیروزی در ورزشگاه ومبلی در ابتدای کار خیلی خوب بود
کد خبر: ۳۲۵۶۱۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

راموس; هیچ کس تهدید به قتل خانواده‌ام را به یاد نمی‌آو رد!/پیروزی در ورزشگاه ومبلی در ابتدای کار خیلی خوب بود

کاپیتان تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی مقابل انگلیس در لیگ ملت های اروپا گفت: ما عصر جدیدی را با یک سرمربی باتجربه(انریکه) آغاز کردیم.

راموس; هیچ کس تهدید به قتل خانواده‌ام را به یاد نمی‌آو رد!/پیروزی در ورزشگاه ومبلی در ابتدای کار خیلی خوب بود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ ملت‌های اروپا، انگلیس در ورزشگاه ومبلی میزبان اسپانیا بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا پس از این برد گفت: ما عصر جدیدی را با یک سرمربی باتجربه(انریکه) آغاز کردیم. هیچ چیزی در ابتدای کار شیرین تر از این نیست که در ورزشگاه ومبلی به پیروزی برسید. امروز با تمام وجودمان بازی کردیم.

کاپیتان کهکشانی ها درباره هو شدن از سوی هواداران انگلیسی در این بازی گفت: انتظار استقبال دیگری داشتم. آنها در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول خطایی که روی صلاح انجام دادم را یادآوری کردند اما هیچ کس از تهدید به قتل خانواده و فرزندانم را به یاد نمی آورد.

راموس درباره اینکه مودریچ شانس گرفتن جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را دارد، گفت: او مستحق بهترین شدن است. همچنین اگر خودم هم این جایزه را می گرفتم خوشحال می شدم.

سرخیو درباره خداحافظی جرارد پیکه از تیم ملی اسپانیا گفت: او مدافع بزرگی است و تفاوت ایجاد می کند. او به همراه تیم ملی اسپانیا عملکرد عالی ای داشت. اکنون باید به آینده نگاه کنیم. ناچو امروز در خط دفاعی خیلی خوب ظاهر شد.

انتهای پیام/ا


 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان