۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مستند تلویزیونی «من و حمید» تولید می‌شود
کد خبر: ۳۲۵۵۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۸ ساعت: ۸:۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

مستند تلویزیونی «من و حمید» تولید می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مسیر زندگی شهید شاخص مدافع حرم استان قزوین «حمید سیاهکالی مرادی» را از دوران کودکی تا شهادت و پس از شهادت به تصویر می‌کشد.

مستند تلویزیونی «من و حمید»  تولید می‌شود
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری پیرامون کتاب «یادت باشد» روایتی از زندگی شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی، شبکه قزوین با تولید مستندی تحت عنوان «من و حمید» بخش‌هایی از زندگی این شهید را بازگو خواهد کرد.

انبارلویی گفت: این مستند مسیر زندگی شهید شاخص مدافع حرم استان قزوین « حمید سیاهکالی مرادی» را از دوران کودکی تا شهادت و پس از شهادت به تصویر می‌کشد.

وی اضافه کرد: در مستند تلویزیونی «من و حمید» با بازسازی بخش‌هایی از زندگی و رشادت‌های این شهید بزرگوار در شب عملیات و همچنین گفتگو با همرزمان، خانواده و برخی از دوستان «شهید حمید سیاهکالی مرادی» ویژگی های اخلاقی وی از زبان این افراد روایت می‌شود.

انبارلویی تصریح کرد: به منظور تقویت محتوای این مستند از منابعی همچون وصیتنامه شهید، عکس‌های یادگاری، دست نوشته‌ها و فیلم‌های به جای مانده از شهید سیاهکالی مرادی هم استفاده خواهد شد.

انبارلویی در پایان بیان کرد: مستند تلویزیونی «من و حمید» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی یعقوبی به مدت 70 دقیقه در سیمای مرکز قزوین تولید می‌شود که به مناسبت هفته دفاع مقدس از آن رونمایی خواهد شد.

گفتنی است؛ پاسدار شهید حمید سیاهکالی مرادی دومین شهید سرفراز مدافع حرم از استان قزوین است که به تاریخ ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۶۸ در قزوین ولادت یافت و در 5 آذر ماه سال 94 در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) در نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان