۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دو کلمه هم از مهره جذب شده سازمان منافقین و بهائیت
کد خبر: ۳۲۵۴۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۷ ساعت: ۱۰:۴۴ ↗ لینک کوتاه

در مصاحبه با جماران؛

دو کلمه هم از مهره جذب شده سازمان منافقین و بهائیت

یک عضو کارگزاران که به سازمان منافقین و بهائیت آلوده است، از روحانی خواست در پاسخ نمایندگان مجلس بگوید حل بسیاری از مسائل از حیطه اختیارات او خارج است.

دو کلمه هم از مهره جذب شده سازمان منافقین و بهائیت
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،  فائزه هاشمی به سایت جماران گفته است: آقای روحانی باید از این فرصت استفاده کرده و واقعیات را به مردم بگوید. چرا که دیگر همه می‌دانند؛ حل بسیاری از مسائلی که دولت با آن مواجه است، خارج از حیطه اختیارات آن بوده و در دست دولت نیست.

برای نمونه، سیاست خارجی مان که باعث بخش عمده‌ای از فشارهای اقتصادی به جامعه است و مانع ورود دلار به کشور شده و تحریم‌ها را ایجاد کرده، در اختیار رئیس‌جمهور نیست. باید گفت که عمده فشارهایی که امروز گریبان کشور را گرفته، به سیاست خارجی‌ای باز می‌گردد که عمدتاً دست رئیس‌جمهور نیست.

وی اضافه کرد: یکی از نمونه‌های این بی‌اختیاری دولت، موضوع کنوانسیون‌های 4 گانه «اف‌ای‌تی‌اف» است که یکی از دلایل آن، عدم تعامل بانک‌های خارجی با ماست. بدون پذیرش این کنوانسیون‌ها از سوی ایران، آنها با ما کار نمی‌کنند. بنابراین دلیل اصلی که باعث عدم بازگشت دلار به کشور و ممانعت از انجام معاملات بانکی میان ایران و سایر کشورها شده، شفاف نبودن قوانین بانکی عنوان می‌شود. با پیوستن به کنوانسیون‌هایی نظیر مبارزه با پولشویی و مبارزه با تأمین مالی تروریسم و تطبیق این قوانین، مشکلات می‌توانند حل شوند. از این رو با آنکه دولت لوایح مربوطه را به مجلس فرستاد، ولی مجلس، شورای نگهبان یا نهادهای بالاتر جلوی آن را گرفتند.

این اظهارات در حالی است که اولاً همین طیف در دوره مدیریت احمدی‌نژاد می‌گفتند 10 تا 30 درصد مشکلات اقتصادی به تحریم و سیاست خارجی برمی‌گردد و 70 تا 90 درصد آن به سوء مدیریت دولت برمی‌گردد.

ثانیاً ادعای ایجاد فشار اقتصادی و ممانعت از ورود دلار به خاطر سیاست خارجی در حالی است که طیف بزک کننده غرب مدعی بودند به واسطه انعقاد برجام، همه تحریم‌ها برداشته می‌شود و 200 میلیارد دلار پول بلوک شده و 150 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی به کشور می‌آید و چنان رونقی ایجاد می‌شود که مردم بی‌نیاز از یارانه شوند. اما حالا که حرف‌شان دروغ از آب درآمده و دلار 3700 تومانی ماقبل برجام، 3 برابر افزایش قیمت داشته، اکنون می‌گویند امتیازات جدید به آمریکا بدهیم تا همان وعده قبلی را بتوانیم اجرا کنیم: اما چه تضمینی هست که نوبت بعدی نگویند باز هم نشد و باید قباله مملکت را به نام آمریکا و استکبار بزنیم و کار بن‌سلمان را بکنیم؛ هیچ!

ثالثاً مشکلات اقتصادی امروز اتفاقاً به دیپلماسی منفعل، التماسی و خوش‌خیال نسبت به شیطان بزرگ- و بی‌اعتنا به ظرفیت‌های بومی و ملی- برمی‌گردد. اما با این وجود طیف‌های آلوده همچنان که آدرس غلط می‌دهند و همین آدرس غلط، سوء ظن نسبت به آلودگی عناصر مذکور به سرویس‌های جاسوسی غربی را بیشتر می‌کند.

یادآور می‌شود فائزه هاشمی بارها به دیدار سران حزب صهونیستی و انگلیسی بهائیت رفت و حتی گفت که در زندان با دوستان خوب بهایی و سازمان مجاهدین خلق (منافقین) رفیق شده است.



انتهای پیام/1404
منبع: کیهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان