۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین موسسه آموزش عالی غیردولتی آبیک منحل شد
کد خبر: ۳۲۵۲۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۵ ساعت: ۱۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

دادستان شهرستان آبیک:

موسسه آموزش عالی غیردولتی آبیک منحل شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از انحلال یکی از موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی این شهرستان در پی اعلام برخی تخلفات، از سوی اداره کل آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم خبر داد.

موسسه آموزش عالی غیردولتی آبیک منحل شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سعید احمدزاده اظهار کرد: در پی اعلام برخی موضوعات و تخلفات در یکی از موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی شهرستان آبیک که از سوی اداره کل آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم مطرح شد، با انحلال این موسسه موافقت شده است.

وی افزود: موضوع تخلفات موسسه آموزش عالی مطرح شده در حال بررسی بوده و جایگزینی برای انتقال پرونده‌های دانشجویی به موسسه دیگر در حال انجام بوده که اولویت با یکی از موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی شهرستان آبیک است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: پیش از موافقت با انحلال موسسه آموزش عالی متخلف در شهرستان آبیک، یک سِری جرایم توسط مسؤولان موسسه اتفاق افتاده بود که به این موضوع ورود یافتیم و حساب‌های بانکی مسدود شد و رسیدگی قضایی با تشکیل پرونده در حال انجام است.

اعلام بررسی‌های اولیه تا 10 روز آینده

احمدزاده اضافه کرد: موضوع تخلفات موسسه آموزش عالی شهرستان آبیک، توسط کارشناسان هیئت نظارت و ارزیابی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در حال بررسی است و مقرر شده نتیجه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گزارش شود.

وی ابراز کرد: هم اکنون بخش اداری و مالی موسسه آموزش عالی متخلف از دسترس مسئولان موسسه خارج شده و موضوع در حال بررسی است.

این مسئول بیان کرد: موضوع تخلفات موسسه آموزش عالی شهرستان آبیک توسط نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک و هیأت نظارت و ارزیابی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در حال بررسی بوده و مقرر شده ظرف مدت 10 روز آینده بررسی‌های اولیه تکمیل شده و نتیجه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک اعلام شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: جرائم موسسه آموزش عالی صرفا مالی نبوده و جرایم دیگری هم گزارش شده که در حال رسیدگی قرار دارد.

وی در پایان گفت: هم اکنون دانشجویان موسسه آموزش عالی منحل شده برای أخذ مدرک و گواهی موقت به این موسسه مراجعه می‌کنند و به امور آنان رسیدگی می‌شود.
انتهای پیام/2002

منبع: دادگستری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان