۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین جریان ضعیفی که از آرامش سیاسی قزوین نفعی نمی‌برد، به دروغ‌پردازی مشغول است/ اطلاع از آرای نمایندگان، حق مردم است
کد خبر: ۳۲۵۱۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۵ ساعت: ۸:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

جریان ضعیفی که از آرامش سیاسی قزوین نفعی نمی‌برد، به دروغ‌پردازی مشغول است/ اطلاع از آرای نمایندگان، حق مردم است

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: متاسفانه جریان ضعیفی که از آرامش سیاسی استان و توسعه روند اعتدالی نفعی نمی‌برد، به دروغ‌پردازی و شایعه پراکنی روی آورده تا از این طریق به منویات و غرض ورزی‌های خود برسد.

جریان ضعیفی که از آرامش سیاسی قزوین نفعی نمی‌برد، به دروغ‌پردازی مشغول است/ اطلاع از آرای نمایندگان، حق مردم است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ کانال تابان روز گذشته با انتشار خبری کذب در کانال خود مدعی شده که داود محمدی، نماینده مردم قزوین و رئیس کمیسیون اصل ۹۰مجلس طرح شفافیت آرای نمایندگان را امضا نکرده است، در صورتی که اسناد موضوعی غیر از این را نشان می‌دهد.

اسناد مختلف نشان می‌دهد که امضای داود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در طرح دوفوریتی شفاف سازی آرای نمایندگان مجلس وجود دارد و کانال خبری تابان مطلب و سندی دروغی را منتشر کرده است.

با انتشار این خبر صفحه اینستاگرام محمدی، نماینده مردم قزوین در واکنش به خبر عدم امضاء طرح شفاف‌سازی آراء نمایندگان مجلس نوشت: تابان دروغ‌ می‌گوید، معلوم نیست هدفشان از این دروغ‌پردازی چیست؟!

محمدی چندی پیش در مصاحبه با صدای قزوین تاکید کرده بود که جزو امضاکنندگان طرح شفاف سازی آراء نمایندگان است.

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین دراین باره اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران باید از بداخلاقی‌های رسانه ای دوری کرده و از انتشار اخبار کذب که پایه و اساس درستی ندارد، دوری کنند.

وی اذعان کرد: همانطور که در مصاحبه‌های قبلی خود با خبرنگاران و رسانه‌های مختلف بیان کرده بودم، این حق طبیعی مردم است که مطلع باشند نمایندگان آنها نسبت به لوایح و طرح‌های مطرح شده در مجلس شورای اسلامی چه رأئی می‌دهند.

نماینده مردم قزوین، البرز، آبیک ابراز کرد: باید نهضت شفاف سازی پیرامون مباحث مختلف شکل بگیرد و به همین جهت اینجانب نیز امضاکننده این طرح و دو طرح مشابه دیگر که در مجلس مطرح شده بود، بودم.

وی عنوان کرد: معتقدم نمایندگانی که حس غیرت، شجاعت، آزادگی و در عین حال منطق لازم را داشته باشد، طبیعتا از مشخص شدن آراء و حرکت در مسیر مردم واهمه ای ندارند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس بیان کرد: متاسفانه جریان ضعیفی که از آرامش سیاسی استان و توسعه روند اعتدالی نفعی نمی‌برد، به دروغ‌پردازی و شایعه پراکنی روی آورده تا از این طریق به منویات و غرض ورزی‌های خود برسد و در این مسیر از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: این‌جریان سال‌هاست این روند تخریبی را داشته و همواره با بی اعتنایی ما روبرو بوده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان