۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آموزش‌وپرورش باید در رأس تمام دستگاه‌ها قرار گیرد
کد خبر: ۳۲۵۱۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۴ ساعت: ۱۶:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

آموزش‌وپرورش باید در رأس تمام دستگاه‌ها قرار گیرد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: آموزش و پرورش از آنجایی که انسان تربیت می‌کند باید در رأس تمام دستگاه‌ها قرار گیرد.

آموزش‌وپرورش باید در رأس تمام دستگاه‌ها قرار گیرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان روز گذشته(سه شنبه) به اتفاق جمعی از مسئولان این اداره کل با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار قاسمی ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای مدیرکل جدید صداوسیمای استان اظهار کرد: همانگونه که امام راحل(ره) تاکید کردند؛ صدا و سیما یک دانشگاه عظیم است که به عنوان یک دستگاه فرهنگی، مرجع و فراگیر می‌تواند همواره جریان ساز و اثرگذار باشد.

وی افزود: در این راستا صداوسیمای مرکز قزوین نیز به عنوان شعبه ای از این دانشگاه عظیم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

این مسئول اذعان کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد حاکمیتی و بسیار مهم با برخورداری از طیف وسیع و متنوع جامعه هدف خود می‌تواند در راستای آموزش مهارت‌های تربیتی و تبیین سبک زندگی ایرانی، اسلامی تعامل سازنده ای با صداوسیمای استان داشته باشد.

برگزاری سوگواره عظیم "احلی من العسل"
قاسمی ابراز کرد: امیدواریم با حضور چهره ای متخصص، دلسوز و انقلابی در رأس رسانه استانی شاهد فرارسیدن دوران اوج شکوفایی صداوسیما در جذب مخاطب باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت استفاده از ایده‌های نو برای برنامه سازی گفت: آمادگی داریم ایده‌های ناب تربیتی و آموزشی را از جانب جامعه بزرگ معلمان و دانش آموزان استان و همچنین اولیاء محترم در اختیار برنامه سازان صداوسیما قرار دهیم.

قاسمی در پایان یادآور شد: سوگواره عظیم "احلی من العسل" در ۲۵شهریور با شرکت دانش آموزان پسر در سراسر استان برگزار می‌شود که امیدواریم به صورت زنده و مستقیم از سیمای استان پخش شود.

سعید انبارلویی؛ مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین هم در این دیدار با اشاره به اینکه مهمترین و فراگیرترین دستگاه اجرایی نظام، آموزش و پرورش است، تاکید کرد: این سیستم آموزشی می‌تواند اثرگذار باشد تا دانش آموزان را از ابتدای دوران تحصیلی پرسشگر و خلاق بار بیاورد.

وی افزود: آموزش و پرورش از آنجایی که انسان تربیت می‌کند باید در رأس تمام دستگاه‌ها قرار گیرد.

انبارلویی گفت: امیدوارم رسانه ملی و به‌ویژه صداوسیمای مرکز قزوین با استفاده از پتانسیل بالای آموزش و پرورش بیش از پیش در عرصه‌های گوناگون فرهنگی نقش خود را ایفا کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان