۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تقویت بنیه دینی و اعتقادی قشر جوان قزوین با برگزاری طرح نشاط معنوی
کد خبر: ۳۲۵۰۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل اوقاف قزوین تاکید کرد

تقویت بنیه دینی و اعتقادی قشر جوان قزوین با برگزاری طرح نشاط معنوی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: هدف اصلی از برگزاری هرساله طرح نشاط معنوی تقویت بنیه دینی، اعتقادی و اخلاقی نوجوانان و جوانان است.

تقویت بنیه دینی و اعتقادی قشر جوان قزوین با برگزاری طرح نشاط معنوی
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حسین شفیعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: از جمله برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به ویژه در ایام تابستان، طرح نشاط معنوی است که هم‌اکنون در بیش از 90 بقاع امامزاده در سطح استان و اطراف آن در حال اجراست.
وی افزود: ثبت‌نام طرح نشاط معنوی در مدارس، پایگاه‌های بسیج و واحدهای فرهنگی بقاع متبرکه صورت می‌گیرد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: طرح نشاط معنوی همان‌گونه که از نامش پیداست، طرحی بسیار متنوع و با نشاط و برنامه‌هایی متناسب با سنین مختلف خود را دارد.
این مسئول عنوان کرد: این طرح شامل برگزاری کلاس‌های، اعتقادی، آموزشی، ورزشی و تفریحی از جمله اردوهای داخل و خارج از استان است.
وی اضافه کرد: اردوهای داخلی مانند بازدید از بناهای تاریخی و بوستان‌های تفریحی قزوین و اردوهای خارجی مانند سفرهای زیارتی مشهد و شیراز و غیره که اردوی شیراز یکی از بهترین اردوهای برگزار شده، در دو سال گذشته بوده است.
شفیعی ادامه داد: از آنجایی که برنامه‌های فرهنگی اوقاف اغلب در خصوص دانش‌آموزان اجرا می‌شود، اداره اوقاف قزوین را بر آن داشته که این برنامه‌ها را با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل بهزیستی قزوین عملی کند، چراکه این مراکز از جمله مراکزی است که بیشترین ارتباط را با نوجوانان و جوانان داراست.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری هرساله این برنامه‌ها تقویت بنیه دینی، اعتقادی و اخلاقی نوجوانان و جوانان استان است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه تابستان امسال با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، تصمیم گرفتیم برنامه‌های تابستان 93 را به صورت ویژه و متمایز از سال‌های گذشته برگزار کنیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع و هدفمند امسال برای قشر جوان و نوجوان هم‌زمان با ماه مبارک در سطح استان قزوین برگزار می‌شود.
شفیعی بر همکاری همه برای برپایی این برنامه‌ها در تابستان تأکید کرد.
منبع: روابط عمومی اوقاف قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان