۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین روحانی هفته اول مهر به نیویورک می رود/سخنگوی دولت به زودی معرفی می‌شود/مسئله گرانی را نمی‌شود با بگیر و ببند حل کرد
کد خبر: ۳۲۵۰۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۴ ساعت: ۱۲:۵۷ ↗ لینک کوتاه

واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت:

روحانی هفته اول مهر به نیویورک می رود/سخنگوی دولت به زودی معرفی می‌شود/مسئله گرانی را نمی‌شود با بگیر و ببند حل کرد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت:در حال برنامه ریزی برای سفر روحانی به آمریکا و شرکت در اجلاس سازمان ملل هستیم.

روحانی هفته اول مهر به نیویورک می رود/سخنگوی دولت به زودی معرفی می‌شود/مسئله گرانی را نمی‌شود با بگیر و ببند حل کرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد:روحانی هفته اول مهر به نیویورک می رود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود:در حال برنامه ریزی برای سفر روحانی به امریکا و شرکت در اجلاس سازمان ملل هستیم.

وی با بیان اینکه در این سفر ملاقات هایی با سران کشورهای مختلف صورت می گیرد, گفت: این سفر ارزان ترین و سریعترین راه برای دیدار با سران کشورهای دیگر، بیان مسائل دو جانبه و بین المللی و تبادل نظر است.

واعظی اظهار کرد: اینکه دیروز رئیس مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد که "برخی به نیویورک می روند که با ترامپ ملاقات کنند" برایم عجیب بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ممکن است برخی در کوچه و بازار این حرفها را بزنند اما اینکه رئیس مجلس خبرگان صحبتی کند که پایه و اساسی ندارد و هیچ وقت مطرح نبوده؛ برایم جای تعجب داشت.

وی افزود: از همه بزرگان می خواهم وقتی می خواهند مطلبی را بیان کنند؛ آن را بیشتر بررسی کنند یا اینکه سوال کنند تا براساس مطالبی که می گویند مردم باور کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: انتظارمان از مردم این است که با توجه به شرایط اقتصادی، مایحتاج خود را براساس نیازمندی‌شان خریداری کنند. از تجار و کسبه هم می خواهیم که انصاف را در قیمت گذاری بیشتر لحاظ کنند. 

وی با بیان اینکه وظیفه تعزیزات حکومتی این است که با متخلفان برخورد کند, افزود: مسائل گرانی را نمی شود با بگیر و ببند حل کرد.

واعظی همچنین گفت:سخنگوی دولت به زودی معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: کشورهای عربستان سعودی , امریکا و هم پیمانانش جنگ اقتصادی علیه کشورمان راه انداخته اند؛ باید با وحدت و انسجام با این مسئله برخورد شود.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان