۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی جدی است
کد خبر: ۳۲۴۹۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۳ ساعت: ۱۴:۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی جدی است

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: دادگستری در مقایل نفوذ هیچ فردی کوتاه نخواهد آمد و تمام قد و با تمام توان نیز ایستاده ایم و نخواهیم گذاشت عده ای زیاده خواه و فرصت طلب و ذی نفوذ با اقدامات خود آب در آسیاب دشمن بریزند.

دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی جدی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام قدرتی امروز(سه شنبه) در دیدار مسئولان قضایی با مردم قزوین در مسجد حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن ماه محرم قرار داریم و باید پیش از پیش دل های خود را آماده عزاداری در این ماه کنیم و بدانیم که هر قطره اشکی که برای امام حسین(ع) در این ماه از چشمان ما جاری می‌شود در روز قیامت شفاعت ما را خواهند کرد.

مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: همه ما باید از عاشورا و قیام امام حسین(ع) درس بگیریم و در مقابل ظلم و ظالم بایستیم و ایثار، شجاعت، استقامت، صبر و از خود گذشتگی را سرلوحه کارها و زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم و به این باور برسیم که با اهداف قیام امام حسین(ع) می توان در مقابل دشمنان امروز نیز ایستاد.

وی افزود: مبارزه با ظلم و ظلم پذيري مهمترین شعار امام حسین(ع) و قیام عاشورا بود بدین معنا كه نه ظلم بكنيم و نه ظلم بشنويم. نه به كسي ظلم كنيم و نه زير بار ظلم برويم، ملت ما باید در مقابل حق و عدالت تسليم باشد، چنانچه که در مقابل ظلم و جور خواهد ایستاد.

رئیس کل دادگستری قزوین ابراز کرد: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد و باید همه دست به دست هم دهیم و با وحدت و یکدلی از این بحران پیش آمده که برخی به دلیل تحریم‌های دشمنان نظام و برخی به خاطر کوتاهی مسئولان و بی تدبیری مدیران است نیز بگذریم تا با خیالی آسوده به سمت اهداف عالی نظام و انقلاب حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی اقدامات خوبی را در مورد برخورد با مفسدان اقتصادی آغاز کرده است، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، قوه قضاییه همه تلاش خود را برای مقابله و برخورد با مفاسد اقتصادی و به اصطلاح یقه سفیدها به کار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: دادگستری در مقایل نفوذ هیچ فردی کوتاه نخواهد آمد و تمام قد و با تمام توان نیز ایستاده ایم و نخواهیم گذاشت عده ای زیاده خواه و فرصت طلب و ذی نفوذ با اقدامات خود آب در آسیاب دشمن بریزند و شرایط زندگی را برای ملت فهیم ایران دشوار کنند.

وی گفت: یقین بدانیم که با کار جهادی و با وحدت می توانیم مشکلات کنونی کشور را حل کنیم و در مقابل دشمنان متحد این نظام بایستیم و همانند گذشته آنان را خار و ذلیل کنیم و به این باور برسیم که با گوش به فرمانی از ولایت فقیه می توانیم در مسیر درست قرار گیریم و شرایط کشور را بهبود بخشیم.

قدرتی افزود: همه ما مسئولان که در جایگاه‌های مختلف مدیریتی به برکت خون شهداء این انقلاب قرار گرفته ایم باید هدفمان جلب رضایت جامعه باشد، زیرا امروز نارضایتی بیشتر مردم و جامعه از عملکرد ضعیف و غیرقابل قبول ما مدیران است از این رو باید خود را امانتدار مردم و مدیون خون شهیدان بدانیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه امروز باید برای حل مشکلات کشور و اصلاح مدیران خود مردم به میدان بیایند، گفت: نبود مسئولیت اجتماعی در بین مردم موجب شده که معضلات متعددی از آسیب‌های اجتماعی گرفته تا جرائم و تخلفات مدیران به وجود بیاید پس کشور به این نیاز دارد که جامعه و مردم با قبول مسئولیت اجتماعی به میدان بیایند تا مشکلات کنونی توسط خود مردم حل شود.

وی عنوان کرد: دستگاه قضایی همه توان و تلاش خود را برای کاهش جرائم، معضلات و آسیب ها و مخاطرات اجتماعی به کار گرفته است اما دستگاه قضایی به تنهایی در این مسیر موفق نخواهد شد و به نتیجه نیز نخواهد رسید.

قدرتی در پایان بیان کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها علی الخصوص نهادهای متولی امر فرهنگ به میدان بیایند و به دستگاه قضایی کمک کنند اما آن عاملی که بیشترین تاثیر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت حضور مردم و جامعه در میدان عمل است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان