۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جشن عاطفه‌ها با استقرار ۲۰۲۰ پایگاه در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۲۴۹۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۳ ساعت: ۱۲:۱۴ ↗ لینک کوتاه

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان:

جشن عاطفه‌ها با استقرار ۲۰۲۰ پایگاه در قزوین برگزار می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: جشن عاطفه‌ها در سال جاری با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" در سطح استان برگزار می‌شود که برای این منظور ۲۰۲۰ پایگاه ثابت و سیار پیش‌بینی شده است.

جشن عاطفه‌ها با استقرار ۲۰۲۰ پایگاه در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) در نشست خبری به منظور تشریح برنامه‌های جشن عاطفه‌ها در سالن جلسات اداره‌کل کمیته امداد اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها هر سال در آستانه آغاز سال تحصیلی در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن عاطفه‌ها در سال جاری با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" در سطح استان برگزار می‌شود که برای این منظور 2020 پایگاه ثابت و سیار پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها امسال در دو ‌مرحله اجرا می‌شود که مرحله اول آن در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها پس از بازگشایی مدارس عنوان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز با هدف نهادینه کردن فرهنگ انفاق، احسان و صدقه در بین دانش‌آموزان ۱۱ مهر ماه در سطح مدارس برگزار می‌شود که برای این منظور 1300 پایگاه در نظر گرفته شده است.

فرهادی بیان کرد: 220 هزار پاکت نیز تهیه شده که پس از بازگشایی مدارس در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود؛ ضمن اینکه کمک‌های دانش‌آموزان با همکاری مدارس بین دانش‌آموزان کم بضاعت توزیع می‌شود.

کمک یک میلیارد و 672 میلیون تومانی مردم قزوین 

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده خیران و نیکوکاران می‌توانند با بهره‌مندی از روش‌های نوین و از طریق شماره گیری کد # ۰28*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری 33808-028 و یا از طریق سایت امداد کمک‌های خود را به حساب خانوارهای نیازمند واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان بیان کرد: هم اکنون بیش از سه هزار و 168 دانش‌آموز و 455 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت آماده سازی زمینه تحصیلی فرزندان مددجو، کمک‌های جمع ‌آوری‌شده در مرحله اول جشن عاطفه‌ها، پیش از بازگشایی مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

فرهادی با اشاره به میزان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های استان قزوین گفت: مردم خیر و نیکوکار استان قزوین در جشن عاطفه سال گذشته یک میلیارد و 672 میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

وی در پایان عنوان کرد: پیش بینی می‌شود با همکاری و همدلی مردم نیکوکار استان قزوین این رقم در سال جاری به بیش از سه میلیارد و 900 میلیون تومان افزایش یابد.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان