۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۸۱ درصد خانوارهای روستایی به شبکه گاز متصل هستند
کد خبر: ۳۲۴۹۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۳ ساعت: ۱۱:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

۸۱ درصد خانوارهای روستایی به شبکه گاز متصل هستند

مدیرعامل شرکت گاز قزوین گفت: هم اکنون ۱۰۰درصد خانوارهای شهری و ۸۱ درصد خانوارهای روستایی استان به شبکه سراسری گاز متصل هستند.

۸۱ درصد خانوارهای روستایی به شبکه گاز متصل هستند
اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: تعداد مشترکان گاز شهری استان قزوین را ۳۰۶ هزار و ۵۳۸ مشترک اعلام کرد.

وی افزود: ۹۴ هزار و ۸۳۸ مشترک نیز روستایی هستند که در قالب ۲۵ شهر ۴۷۰ روستا از خدمات این شرکت بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز قزوین با اشاره به تعداد نصب انشعابات گاز در استان قزوین، یادآور شد: در ۴ ماه نخست امسال، پنج هزار و ۵۰۱ انشعاب جدید نصب شده که شامل یک هزار و ۶۴ انشعاب شهری و ۴ هزار و ۴۳۷ انشعاب روستایی هستند.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون ۴۰۱ هزار و ۳۷۶ مشترک شهری و روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی درباره مشترکان صنعتی و تجاری قزوین، عنوان کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۷۳۰ مشترک صنعتی به همراه ۲۸ هزار و ۲۸۴ واحد تجاری از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی خود استفاده می‌کنند که با توجه به مزیت‌های اقتصادی و زیست محیطی استفاده از گاز طبیعی، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره مندی حداکثری واحدهای تولیدی و صنعتی استان از این انرژی پاک باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: هم اکنون ۱۰۰درصد خانوارهای شهری و ۸۱ درصد خانوارهای روستایی استان به شبکه سراسری گاز متصل هستند.

وی اضافه کرد: با گاز دار شدن یک هزار و ۳۸۴ خانوار روستایی در دهه مبارک فجر امسال، درصد خانوارهای روستایی برخوردار از گاز طبیعی از ۸۱ به ۸۴ درصد افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان