۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آصفی; در پرونده تیم های عربستانی منتظر حکم دادگاه عالی ورزش هستیم
کد خبر: ۳۲۴۸۳۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آصفی; در پرونده تیم های عربستانی منتظر حکم دادگاه عالی ورزش هستیم

مشاور عالی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال موضوع احقاق حق تیم های ایرانی در مسابقات بین المللی را با جدیت دنبال می کند.

آصفی; در پرونده تیم های عربستانی منتظر حکم دادگاه عالی ورزش هستیم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمیدرضا آصفی مشاور عالی فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب گفت:موضوع مسابقات تیم های ایرانی در رقابت های بین المللی همواره یکی از اولویت های جدی فدراسیون فوتبال بوده که مورد پیگیری قرار گرفته و در واقع مساله ای نیست که فدراسیون یک لحظه از آن غفلت کند.

وی اضافه کرد: در جریان پرونده بازی تیم پرسپولیس مقابل تیم الدحیل در راستای احترام و توجه به شعائر تلاش کردیم و خوشبختانه نتیجه بسیار خوبی حاصل شد که با تغییر برنامه اهالی فوتبال هم می توانند در ایام عزاداری و شب تاسوعا به مراسم و مجالس مذهبی خودشان برسند. مسئله مسابقه نمایندگان ایرانی با تیم های عربستانی هم در این مدت مورد پیگیری جدی قرار داشته چرا که این شرایط را غیر عادی و البته غیرعادلانه می‌دانیم.

مشاور عالی فدراسیون فوتبال در ادامه افزود:این مسئله در جلسه اخیر در دستور کار کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت اما از آنجا که پرونده به دادگاه عالی ورزش ارجاع شده طبیعتا این دادگاه رکن بالاتری است و ما باید صبر کنیم تا رای CAS در این خصوص صادر شود. با این وجود پیگیری پرونده همچنان در دستور کار ما قرار دارد زیرا می خواهیم از تمامی ظرفیت ها و توان خودمان برای حصول نتیجه مطلوب استفاده کنیم. 

 آصفی همچنین گفت: متاسفانه بر خلاف پرونده مربوط به تیم های قطری، پرونده ما در این ماجرا سیاسی نیست و طرف مقابل به عنوان موضوع امنیتی آن را مطرح می کند  و البته دلیل آن هم مشخص است که مردم شریف ایران دلیل این ادعا را به خوبی می دانند. طرح این مسائل دشواری کار را بیشتر کرده اما فدراسیون فوتبال با تمام توان به دنبال احقاق حق باشگاههای ایرانی است و این  روند تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان