۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جمع‌آوری بیش از دومیلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نذورات قربانی
کد خبر: ۳۲۴۷۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۲ ساعت: ۱۳:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

جمع‌آوری بیش از دومیلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نذورات قربانی

مدیرکل کمیته امداد قزوین گفت: مردم قزوین تاکنون بیش از دومیلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نذورات قربانی خود را به نیازمندان اهداء کرده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸۸ درصد رشد داشته است.

جمع‌آوری بیش از دومیلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نذورات قربانی
مجید مومنی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: در عید قربان برای نخستین بار قربانگاهی با همکاری دامداران خیر استان برای جمع آوری نذورات فعال بود.

وی افزود: مردم خیر و نیکوکار استان قزوین تاکنون بیش از دومیلیارد و 700 میلیون تومان نذورات قربانی خود را به نیازمندان تحت حمایت اهداء کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: سال گذشته مردم استان قزوین بیش از 964 میلیون تومان نذوراتن عید قربان اهداء کردند که این رقم در سال جاری 188 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه تأمین گوشت گرم یکی از مخارج سنگین خانوارهای نیازمند است، گفت: موج گرانی‌های اخیر بیشترین تأثیر را در کوچک شدن سفره خانوارهای تحت حمایت این نهاد گذاشته است و جلوگیری از آسیب‌های فقر در این شرایط همکاری، همدلی و مشارکت بیشتر مردم نیکوکار قزوین را طلب می‌کند.

این مسئول درباره توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در عید قربان اذعان کرد: گوشت قربانی جمع‌آوری‌شده پس از بررسی و تأیید سلامت توسط ناظر سازمان دامپزشکی، بسته‌بندی و در میان ایتام و خانوارهای نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین توزیع شد.

مومنی تأکید کرد: کمیته امداد با همکاری ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و معتمدان محلات، نذورات مردمی را در اسرع وقت بین نیازمندان واقعی توزیع کرده است.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد در جهت محرومیت زدایی، کمک به نیازمندان و فراهم ساختن شرایط مطلوب برای دریافت نذورات مردمی است.

این مسئول یادآورشد: مردم نوع دوست استان میتوانند با شماره ‌گیری # ۰28*۸۸۷۷* نسبت به ادای فریضه نذر و قربانی به مناسبت‌های مختلف و اهدای سایر کمک‌های خود اقدام کنند.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان