۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اتحاد مستحکمی بین سپاه و دولت وجود دارد/ ارائه خدمات محرومیت‌زدایی در رزمایش خدمت
کد خبر: ۳۲۴۶۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۲ ساعت: ۸:۳۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه شهرستان قزوین:

اتحاد مستحکمی بین سپاه و دولت وجود دارد/ ارائه خدمات محرومیت‌زدایی در رزمایش خدمت

فرمانده سپاه شهرستان قزوین گفت: سپاه بعد از تاسیس تاکنون با دولت همه نوع همکاری داشته و همواره پشتیبان دولت است و یک اتحاد قوی بین سپاه و دولت وجود داشته و ادامه خواهد یافت.

اتحاد مستحکمی بین سپاه و دولت وجود دارد/ ارائه خدمات محرومیت‌زدایی در رزمایش خدمت
سرهنگ داود بهرامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین  اظهار کرد: اولین رزمایش خدمت در سال ۶۱ به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران توسط سپاه برگزار شد و مرحله دوم آن در ۱۱ شهریور ماه سال ۹۷ به دستور سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج در حال اجراست.

وی افزود: رزمایش محمد رسول الله(ص) با دو هدف خدمات رسانی و نمایش اقتدار بسیجیان به منظور دفاع همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با سه گردان رزمی الی بیت المقدس در حال اجراست.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) عنوان کرد: ماموریت و هدف دوم این رزمایش که خدمات رسانی به مردم و مناطق کمتر توسعه یافته در غالب فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و تمام خدمات مورد نیاز آن منطقه است.

این مسئول اذعان کرد: ما اروز گذشتهبا تجمع در میدان میرعماد ابتدا اقتدار بسیجیان را به نشان گذاشتیم و به مردم نشان می‌دهیم که در تمام لحاظ همراه آنها هستیم و با امام و مقام معظم رهبری بیعت می‌بندیم.

وی مطرح کرد: امیدواریم که با این اقتدار بتوانیم نور امید را در دل مردم زنده نگه داریم و به مردم اعلام کنیم که بسیجیان تا پای جان جهت دفاع از جان مردم، امت اسلامی و دستاورد‌های انقلاب ایستاده اند و هوشیار هستند و در بحث دفاع از کیان اسلامی و خدمت رسانی همیشه آماده و خدمت آحاد مردم هستند.

بهرامی با اشاره به نقش سپاه در حمایت دولت بیان کرد: سپاه بعد از تاسیس تاکنون با دولت همه نوع همکاری داشته و همواره پشتیبان دولت است و دولت هم در عرصه‌های مختلف از ظرفیت سپاه استفاده کرده است و یک اتحاد قوی بین سپاه و دولت وجود داشته و ادامه خواهد یافت.

فرمانده سپاه قزوین در پایان گفت: ما تا زمانی که زنده ایم و توان داریم جهت دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران  تمام توان خود را به حجم می‌دهیم و این دفاع کردن گاهی در مرز‌ها لازم است و گاهی به صورت داخلی است ‌و ما همیشه در خدمت مردم هستیم.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان