۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حضور ۱۷۰گروه جهادی در رزمایش خدمت/ استفاده از ظرفیت بسیج، قفل‌های اقتصادی کشور را باز می‌کند
کد خبر: ۳۲۴۵۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۱ ساعت: ۱۳:۲۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین خبرداد:

حضور ۱۷۰گروه جهادی در رزمایش خدمت/ استفاده از ظرفیت بسیج، قفل‌های اقتصادی کشور را باز می‌کند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: ۱۷۰ گروه بسیجی امروز در گوشه و کنار استان در قالب گروه‌های جهادی حضور پیدا می‌کنند و در عرصه‌های مختلف نشان خواهند داد که بدون ادعا می‌توان خدمت صادقانه انجام داد.

حضور ۱۷۰گروه جهادی در رزمایش خدمت/ استفاده از ظرفیت بسیج، قفل‌های اقتصادی کشور را باز می‌کند
سردار محمد شاهرخی ظهر امروز(یکشنبه) در حاشیه برگزاری رزمایش محمد رسول الله(ص) 2 در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)2 امروز(یکشنبه) با حضور بسیجیان استان قزوین آغاز شد، این رزمایش با هدف نمایش اقتدار ملی و انسجام مردمی ما با 2 کارکرد درحال برگزاری است.

وی افزود: اولین کارکرد این رزمایش نمایش اقتدار مردم و رزمندگان و بسیجیان استان قزوین است که آمادگی خود را برای دفاع از امنیت و تمامیت ارضی و باورها اعلام می‌کنند.

فرمانده سپاه استان قزوین اذعان کرد: همانطور که بسیج طی 4 دهه در صحنه‌های مختلف حضور داشته است، امروز این آمادگی پرقدرت تر و بانشاط تر و با بصیرت‌تر وجود دارد و امروز گوشه ای از این اقتدار را شاهد بودیم که به نمایش گذاشته شد.

وی ابراز کرد: هدف دیگر این رزمایش اعلام آمادگی بسیج برای خدمت صادقانه به مردم است زیرا توانمندی بسیج در عرصه‌های مختلف فوق العاده است.

این مسئول نظامی بیان کرد: 170 گروه بسیجی امروز در گوشه و کنار استان در قالب گروه‌های جهادی حضور پیدا می‌کنند و در عرصه‌های مختلف نشان خواهند داد که بدون ادعا می‌توان خدمت صادقانه انجام داد.

وی عنوان کرد: ما به مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اعلام می‌کنیم ظرفیت بسیج، بسیار کارا و اثربخشی است که مسیر باز شدن قفل‌های اقتصادی و گره‌های معیشتی کشور، استفاده از ظرفیت بسیج است.

شاهرخی گفت: ظرفیت بسیج بدون هیچ ادعای مادی با کسب نظر حضرت حق وارد عرصه خدمت رسانی شده و همانطور که در عرصه‌های مختلف مثمرثمر بوده است در این مقطع زمانی هم می‌تواند در حوزه اقتصادی تاثیرگذار باشد.

وی درباره تهدیدات رئیس جمهور امریکا تصریح کرد: ما همچنان که برای به دست آوردن استقلال و آزادی طی 39 گذشته مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده ایم و اجازه نداده ایم آنها نقش آفرینی داشته باشند، پس از این هم در دوره کنونی از استقلال و آرمان‌های و آرزوهای بلند خود دفاع می‌کنیم و از هر هزینه ای در این راه دریغ نکرده و یقین داریم امریکا به اهداف خود نخواهد رسید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان