۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نسل جوان ما تسلیم زورگوئی‌های دشمن نخواهند شد
کد خبر: ۳۲۴۵۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۱ ساعت: ۱۳:۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین:

نسل جوان ما تسلیم زورگوئی‌های دشمن نخواهند شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شما جوان‌ها با این حضور خود در رزمایش ثابت می‌کنید که نسل جدید مانند شهید حججی‌ها تسلیم زورگوئی‌های دشمن نخواهند شد تا زمانی که در کنار ولایت هستیم.

نسل جوان ما تسلیم زورگوئی‌های دشمن نخواهند شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز(یکشنبه) در رزمایش بزرگ نمایش اقتدار عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله ۲سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در شهر اقبالیه اظهار کرد: هر متجاوزی یا ستمکاری علیه شما اقدامی انجام دادند شما هم باید مقابله به مثل کنید، این یک استراتژی را بیان می‌کند که اگر دشمن علیه شما اقدامی کرد باید مشابه او پاسخ داد.

وی ابراز کرد: مقاومت کردن یعنی حیات و زندگی و تسلیم شدن در برابر دشمن یعنی مرگ و ذلت، امروز دشمنان این ملت به ویژه آمریکا و اسرائیل جنایت کار ملت ما را به صورت صریح و علنی تهدید می‌کنند.

این مسئول ابراز کرد: از ابتدای انقلاب این دشمنان ما را تهدید نظامی، اقتصادی و امنیتی کردند، هر چند در همه تهدیدات ناکام ماندند، اما هیچ وقت مانند امروز اینقدر صریح و علنی ملت ایران را تهدید نمی‌کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: تهدیدات مبنی بر اینکه ملت ایران از نظر اقتصادی زیر فشار قرار بگیرد تا نهایتا تسلیم شوند و مردم ایران آشوب و ایجاد ناامنی کنند.

وی با اشاره به اهداف تهدیدهای دشمنان علیه ایران، گفت: دشمنان می‌خواهند ملت ایران را وادار به تسلیم و مذاکره کنند و ملت فشار بیاورند به رهبری تا به دولت مردان اجازه مذاکره دوباره دهد، چیزی که در دوران صدر اسلام اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: هدف بعدی آنها این است که قدرت موشکی را از دولت ما بگیرند و هر وقت خواستند به ما زور بگویند، قدرت دفاعی ما را بگیرند، اگر امروز از ما می‌ترسند بخاطر قدرت دفاعی و موشکی ماست و آنها می‌دانند اگر به کشور ما تعرضی کنند پاسخ محکم و سنگینی از ملت ایران خواهد خورد.

معبودی ابراز کرد: دشمن ما را تهدید می‌کند از غنی سازی دست برداریم جوان‌های عزیز بدانید آینده از آن کسانی است که صاحب علم غنی سازی هستند؛ برای آنکه در آینده سوخت فسیلی این کشور به پایان خواهد رسید و باید از انرژی هسته ای استفاده شود و این حق مردم ایران است.

وی تاکید کرد: اگر مردم ایران امروز قدرتمند و صاحب نام هستند به دلیل این است که زیر پرچم اسلام هستند، دشمنان می‌خواهند این سرمایه اجتماعی و مؤلفه اقتدار نظام را بگیرند و درصدد از بین بردن عمق استراتژی نظام جمهوری اسلامی در منطقه هستند، امروز محور مقاومت از سوریه تا یمن عمق استراتژیک برای ما محسوب می‌شود، اگر این محور مقاومت نباشد شاهد جنگ در داخل قزوین و سایر استان‌ها خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین یادآور شد: دشمنان هر وقت ملت ایران را تهدید کردند یک پاسخ کوبنده از ما دیدند به عنوان مثال در دوران دفاع مقدس که جوانان نسل اول انقلاب جواب آنها را دادند، کسانی که در مسیر الهی قدم برمی‌دارند پیروز هستند و شکست برای کفار است که آیه صریح قرآن است، از اول تاریخ تا امروز اینگونه بوده است.

وی اذعان کرد: شما جوان‌ها با این حضور خود در رزمایش ثابت می‌کنید که نسل جدید مانند شهید حججی‌ها تسلیم زورگوئی‌های دشمن نخواهند شد تا زمانی که در کنار ولایت هستیم و تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نگیریم قطعا پیروز خواهیم شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان