۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۵۰ ایده برتر در استارت‌آپ روستایی قزوین بررسی می‌شود
کد خبر: ۳۲۴۵۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۱ ساعت: ۱۲:۵۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر روستایی استانداری:

۱۵۰ ایده برتر در استارت‌آپ روستایی قزوین بررسی می‌شود

مدیرکل دفتر روستایی استانداری گفت: در استارت آپ روستایی ۱۵۰ ایده برتر از استان‌های قزوین، گیلان، مازندران، اردبیل و زنجان ارائه شده که ۵۰ ایده از قزوین ارائه شده است.

۱۵۰ ایده برتر در استارت‌آپ روستایی قزوین بررسی می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ نخستین رویداد کسب و کار آینده روستایی«استارت آپ» ظهر امروز(یکشنبه) با بررسی ۱۵۰ ایده برتر در دانشگاه آزاداسلامی قزوین افتتاح شد.

در نخستین رویداد کسب و کار آینده روستایی «استارت آپ» علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، اکرم نجفی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین و ایده پردازان استان‌های مختلف حضور داشتند.

اکرم نجفی مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین در مراسم افتتاح این رویداد بیان کرد: این رویداد به منظور کمک به توسعه کسب و کار روستایی و ارائه تسهیلات به صورت هدفمند از ۱۰ شهریورماه به مدت چهار روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برپا شده است.

وی افزود: در استارت آپ روستایی ۱۵۰ ایده برتر از استان‌های قزوین، گیلان، مازندران، اردبیل و زنجان ارائه شده که ۵۰ ایده از قزوین ارائه شده است.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین تصریح کرد: همچنین ۵۰ مربی و داور ملی در مدت سه روز ارزیابی ایده‌ها را بر عهده دارند و در پایان پنج ایده برتر تقدیر شده و از تسهیلات ارزان قیمت برخوردار می‌شوند.

نجفی گفت: مهمترین محورهای این استارت آپ روستایی در حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی، بهداشت و سلامت، کشاورزی، شیلات و دامپروری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، تولیدات بومی و محلی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، محیط زیست و پسماند و بازاریابی فروش است.

گفتنی است؛ استارت آپ روستایی در ۶ منطقه کشور برگزار می‌شود که منطقه یک شامل استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و زنجان است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان