۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قوه‌قضائیه با عوامل انتشار اکاذیب برخورد جدی کند/ روابط عمیق ایران و عراق با اتهامات متزلزل نمی‌شود
کد خبر: ۳۲۴۵۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۱ ساعت: ۹:۱۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین در مجلس خبرگان:

قوه‌قضائیه با عوامل انتشار اکاذیب برخورد جدی کند/ روابط عمیق ایران و عراق با اتهامات متزلزل نمی‌شود

نماینده قزوین در مجلس خبرگان گفت:قوه قضاییه و شورای عالی امنیت ملی باید ورود جدی به شایعات برخی رسانه‌ها داشته باشند تا دیگر شاهد تکرار این شایعات و اتهامات نباشیم.

قوه‌قضائیه با عوامل انتشار اکاذیب برخورد جدی کند/ روابط عمیق ایران و عراق با اتهامات متزلزل نمی‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام محمد تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در خصوص شایعه‌پراکنی خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه‎های شرق و شهروند درباره زائران عراقی در ایران اظهار کرد: دشمن امروز تمام نقاط قوت و ضعف کشور را پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن اقتدار جمهوری اسلامی ایران را برنمی‌تابد افزود: دشمنان به دنبال از بین بردن نقاط قوت و اقتدار ایران اسلامی و ملت هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی قرار داریم، دشمن و برخی از همپیمانانش در داخل کشور در صدد ضربه به این حرکت و همدلی بزرگ میان مسلمانان به ویژه شیعیان است.

راهپیمایی اربعین شکوه وحدت شیعیان را نشان می‌دهد
تلخابی با بیان اینکه شعار وحدت شیعه این راهپیمایی عظیم را رقم می‌زند افزود: برگزاری راهپیمایی اربعین موجب تقویت روابط بین ایران و عراق و حفظ امنیت در منطقه می‌شود.

وی ابراز کرد: اتهامات اخیر هم در راستای ضربه به یکی از زوایای اقتدار ایران اسلامی یعنی راهپیمایی اربعین است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف اصلی این شایعات ایجاد فاصله میان مردم و اهل بیت(ع) و شعائر اسلامی است.

تلخابی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با اهل بیت(ع) گره خورده است عنوان کرد: عشقی که مردم به اهل بیت(ع) و نظام دارند بدون شک نقشه‌های دشمنان را بی‌نتیجه می‌گذارد.

رسانه‌هایی که شایعه‌پراکنی می‌کنند تحت مدیریت دشمن هستند
وی بیان کرد: قوه قضاییه و شورای عالی امنیت ملی باید ورود جدی به این مسئله داشته باشند تا دیگر شاهد تکرار این شایعات و اتهامات نباشیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: افرادی که دست به چینین اقداماتی می‌زنند هدفی را دنبال می‌کنند که تحت مدیریت دشمنان است.

تلخابی ابراز کرد: متاسفانه عده‌ای فرصت طلب و خودباخته از هر شرایطی استفاده می‌کنند تا فضای کشور را دچار چالش و انحراف کنند.

وی تصریح کرد: هدف بلند مدت دشمنان از بین بردن نظام و هدف میان مدت آن‌ها ایجاد فضای ناامیدی در کشور و مردم و م و اختلال در راهپیمایی اربعین است که خاری در چشم دشمنان است.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان