۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تشکر لاریجانی از کاروان ایران در بازی‌های آسیایی
کد خبر: ۳۲۴۴۹۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تشکر لاریجانی از کاروان ایران در بازی‌های آسیایی

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیامی را بابت موفقیت های کاروان ایران در بازی های آسیایی منتشر کرد.

تشکر لاریجانی  از کاروان ایران در بازی‌های آسیایی

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، پیام تقدیر و تشکر دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی از موفقیت های کاروان ایران در بازی‌های آسیایی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عرصه رقابت های ورزشی بین المللی و جهانی فرصتی برای نزدیکی ملت ها و تقویت روحیه دوستی، مهربانی و آشنایی آنان ها با یکدیگر می باشد که بدون شک این امر از اهداف اصلی ورزش و تربیت بدنی است.

بازی های المپیک آسیایی که با حضور ورزشکاران  قاره کهن‌ و بزرگ در طول چند هفته گذشته انجام شد، باعث گردید تا مردم این کشورها بدور از هرگونه تفاوت و تقابل و اختلاف رنگ و نژاد و زبان گردهم آمده و با انجام رقابت های سالم ورزشی جلوه هایی از تعامل، همدلی و تلاش در رسیدن به نقطه پیروزی را به نمایش بگذارند.

ورزشکاران دلاور کشورمان شامل زنان و مردان قهرمان به تلاش و کوشش و هنرآفرینی در این رقابت ها پرداختند و با قدرتمندی به مصاف حریفان و رقیبان رفتند و توانستند نتایج درخشان و در خور ملت ایران را بویژه در نتایج تیمی در کبدی ، والیبال ، بسکتبال، واترپلو و کشتی  به دست آورند. 
همچنین افتخار آفرینی در سایر رشته ها بویژه ووشو ، کاراته ، تکواندو ، قابقرانی،  دوومیدانی ، وزنه برداری ، تنیس روی میز و صخره نوردی باعث شادی و شعف مردم گردید .

در این دوره شاهد هنرنمایی و افتخارآفرینی کاروان ورزشی کشورمان و به ویژه در بخش بانوان قهرمان‌ بودیم که توانستند در برخی رشته ها برای اولین بار در طول تاریخ ورزشی به مدال های ارزشمند دست یابند که این امر بیانگر قدرت و صلابت شیرزنان ایران در عرصه رقابت های ورزشی می باشد.

همچنین کسب مجموع  مدال های ورزشکاران کشورمان بی سابفه بود و  توانستند ارمغان شایسته ای را برای ملت ایران به همراه بیاورند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و خداقوت به تمامی ورزشکاران، مربیان و دیگر اعضای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های المپیک آسیایی جاکارتا و به ملت شریف ایران، امیدوارم همواره شاهد افتخارآفرینی جوانان کشورمان در عرصه بین المللی باشیم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان