۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین یک هزار و ۴۷ میلیاردریال تسهیلات رونق تولید در قزوین پرداخت شد
کد خبر: ۳۲۴۴۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۰ ساعت: ۱۴:۲۳ ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

یک هزار و ۴۷ میلیاردریال تسهیلات رونق تولید در قزوین پرداخت شد

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پرداخت یک هزار و ۴۷ میلیاردریال تسهیلات رونق تولید کشاورزی در قزوین خبرداد.

یک هزار و ۴۷ میلیاردریال تسهیلات رونق تولید در قزوین پرداخت شد
حمیدرضا تبسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد:  از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک هزار و 47 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

وی افزود: این میزان تسهیلات در قالب 389 طرح کشاورزی به صورت سرمایه در گردش و سرمایه ثابت به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین اذعان کرد: شهرستان قزوین با معرفی 116 واحد تولیدی و دریافت 379 میلیارد ریال؛ بیشترین میزان تسهیلات را در سطح استان به خود اختصاص داده است.

تبسمی هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را؛ راه اندازی طرحهای نیمه تمام بنگاه‌های کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی به منظور حفظ اشتغال و افزایش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می شود.

این مسئول اذعان کرد: بانک کشاورزی با پرداخت 586 میلیارد ریال معادل 56 درصد رتبه اول را در بین بانک‌های عامل در پرداخت این نوع تسهیلات دربخش کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح‌های دام و طیور، شیلات و گلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای دریافت این تسهیلات کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان