۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین رزمایش محمد رسوالله(ص) با حضور بسیجیان اقبالیه برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۲۴۴۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۰ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

رزمایش محمد رسوالله(ص) با حضور بسیجیان اقبالیه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: در رزمایش محمد رسوالله(ص) دو گردان بیت المقدس حوزه‌های مقاومت بسیج برادران ابوذر محمود آباد نمونه و سیدالشهدا (ع) شهر اقبالیه شرکت می‌کنند.

رزمایش محمد رسوالله(ص) با حضور بسیجیان اقبالیه برگزار می‌شود
مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  از برگزاری رزمایش بزرگ نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش با هدف نمایش انسجام و اقتدار بسیج در روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه با حضور بسیجیان این ناحیه در شهر اقبالیه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش دو گردان بیت المقدس حوزه‌های مقاومت بسیج برادران ابوذر محمود آباد نمونه و سیدالشهدا (ع) شهر اقبالیه شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: همزمان با بکارگیری گردان‌های بیت المقدس در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)، قرارگاه خدمت رسانی با برپایی اردوی‌های جهادی از ۹ تا ۲۹ شهریور ماه با هدف خدمت رسانی، ایجاد امید و انگیزه، کمک به کار آمدی نظام و ایجاد فرهنگ جهاد در بین بسیجیان در سطح شهرستان قزوین برگزار خواهد می‌شود.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ تداعی رزمایش عظیم محمد رسوالله در زمان اعزام رزمندگان به جبهه‌های حق علیه باطل بود تا نسل جدید و بسیجیان ما آمادگی کافی برای انجام عملیات‌های مختلف در زمان‌های بحرانی و نیاز کشور را داشته باشند.

صادق‌پور یادآور شد: تمرین و تقویت اقتدار و انسجام بسیجیان از جمله اهداف دیگر این رزمایش است، امروز استکبار جهانی با ترکیبی از جنگ نرم، جنگ نیمه سخت و سخت تلاش می‌کند تا فشارهای همه جانبه خود را برملت ایران تحمیل کند که باید ملت ایران در این زمینه آگاه باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان