۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سند مالکیت تفکیکی شهرک صنعتی کاسپین ۲ اخذ شد
کد خبر: ۳۲۴۳۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۰ ساعت: ۱۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

سند مالکیت تفکیکی شهرک صنعتی کاسپین ۲ اخذ شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران اسناد تفکیکی شهرک صنعتی کاسپین ۲ « آبیک» بعد از ۱۲ سال صادر آماده تحویل شده است.

سند مالکیت تفکیکی شهرک صنعتی کاسپین ۲ اخذ شد
حمیدرضا خانپور در حاشیه واگذاری اسناد تفکیکی به چند واحد بهره بردار در شهرک صنعتی کاسپین ۲ «آبیک» توسط استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار داشت: با توجه به اینکه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی جهت انجام معاملات رسمی و جذب سرمایه گذار، شرکاء اقتصادی و تسهیلات ارزی نیاز مبرم به سند تفکیکی مالیکت دارند.

وی افزود: با تشکیل پرونده‌های متعدد حقوقی در خصوص مالکیت این شهرک و با همکاری فرمانداری، اداره کل ثبت اسناد و املاک و دستگاه قضایی، مشکل سند مالکیت تفکیکی این شهرک بعد از ۱۲ سال برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ابراز کرد: ۲۱۷ فقره سند مالکیت تک برگی برای واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساخت‌ها در این شهرک به مساحت ۸۹ هکتار آماده و واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری می شوند می توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

خانپور ارائه سند تک برگی به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را از برنامه‌های اصلی این شرکت عنوان کرد.

وی گفت: این شرکت با تمام ظرفیت‌های خود بدنبال مستند سازی و رفع موانع دریافت سندهای تفکیکی و تک برگی شهرک‌ها و نواحی صنعتی است تا با واگذاری آن به خود واحدهای تولیدی نسبت به تامین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی اقدام شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان تصریح کرد: تاکنون ۱۴۷ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاسپین ۲ منعقد شده که از این تعداد ۲۵ واحد تولیدی با اشتغال ۵۱۵ نفر پروانه بهره برداری اخذ نمودند.

خانپور در پایان اذعان کرد: تاکنون برای بیش از یک هزار و ۴۲۵ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سند تفکیکی صادر شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان