۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ساخت ۱۱ واحد مسکونی در کرمانشاه/ بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی کمک دولت بود
کد خبر: ۳۲۳۸۹۹ نویسنده: حمیدرضا اله‌بداشتی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۷ ساعت: ۸:۴۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین اعلام کرد:

ساخت ۱۱ واحد مسکونی در کرمانشاه/ بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی کمک دولت بود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: بسیج سازندگی استان قزوین برای بازسازی مناطق زلزله زده، در کنار دولت قرار گرفت و ۱۱ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی را ساخت.

ساخت ۱۱ واحد مسکونی در کرمانشاه/ بسیج سازندگی در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی کمک دولت بود
حمیدرضا اله‌بداشتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به آمادگی این سازمان در همکاری با دولت و بدنه اجرایی در قزوین اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های سازمان بسیج سازندگی برای خدمت رسانی به مردم و کمک به مسئولین اجرایی استان به کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این سازمان در همه حوزه‌های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در کنار مردم و مسئولین است، عنوان کرد: حمایت از اقتصاد مقاومتی و اشتغال یکی از گام‌های این سازمان در کمک به دولت است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از تلاش این سازمان برای رفع محرومیت زدایی و ریشه کن کردن فقر در جامعه خبر داد و تاکید کرد: رویکرد جهادی و انقلابی جهادگران بسیجی می‌تواند بخش عمده ای از مشکلات استان و حتی کشور را رفع کند.

کمک بیش از 37 میلیاردی به کرمانشاه
وی مشکلاتی چون کمبود آب، افزایش بیابان، تهدید امنیت غذایی، اشتغال، حوادث طبیعی و غیرمترقبه را از جمله مسائلی عنوان کرد که بسیج سازندگی همگام با دستگاه‌های دولتی برای مقابله با آنها برنامه ریزی و اقدام می‌کند.

اله بداشتی با اشاره به زلزله سال قبل در غرب کشور، گفت: در این حادثه نیز سازمان بسیج سازندگی قزوین همراه با سایر دستگاه‌های دیگر فعالیت‌های خود را برای بازسازی این مناطق اجرا کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 37 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی از استان برای این مناطق جمع آوری و ارائه شد، بیان کرد: بسیج سازندگی استان قزوین با درک شرایط کشور و نیاز به خدمات رسانی فوری و بازسازی مناطق زلزله زده، در کنار دولت قرار گرفت و 11 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی را ساخته و تحویل جامعه هدف داد.

این مسئول با اشاره به اینکه ساخت و بازسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان قزوین نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد، اضافه کرد: جهادگران بسیجی سازمان بسیج سازندگی در کنار کمیته امداد امام خمینی ساخت و بهزسازی مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را در تابستان امسال اجرایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این نهاد اجرایی در طول این 18سال اقدامات فراوانی در عمران و آبادانی مناطق محروم داشته است، عنوان کرد: بسیج مختص و محدود به یک گروه و جریان خاص نیست و کسی نمی‌تواند آن را به نام خود مصادره کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اذعان کرد: سازمان بسیج سازندگی ماموریت‌های مختلفی از جمله در اردوهای جهادی طرح هجرت با حضور کارشناسان و متخصصان اقشار مختلف برای پیشرفت و آبادانی با رویکرد ارائه خدمات بیشتر عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی در نقاط محروم داشته است.

وی تصریح کرد: بحران اقتصادی موجود در کشور تنها با همراهی و همکاری همه ارکان جامعه ممکن است و دولت نیز در این راه می تواند با تسهیل‌گری و فراهم کردن بسترهای لازم، زمینه همراهی همه ارکان کشور در خروج از این بحران فراهم کند.

حمایت از رهایی یافتگان مواد مخدر
اله بداشتی با اشاره به حضور تیم‌های پزشکی در قالب گروه‌های جهادی در روستاها عنوان کرد: تیم‌های پزشک عمومی، تخصصی، دندانپزشکی، پیراپزشکی با حضور در روستاها و حاشیه شهرها خدمات متنوعی را به مردم ارائه خواهند داد.

وی گفت: بسیج سازندگی امروز در کنار ارائه خدمات به روستاها، خدمات به مردم ساکن در حاشیه روستاها را نیز در دستور کار قرار داده است.

مشاور استاندار ادامه داد: یکی از اقدامات این سازمان، تلاش برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است و در این راه علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر، حمایت از رهایی یافتگان از مواد مخدر را در نیز در دستور کار دارد.

وی ابراز کرد: ارائه بسته‌ها و سبدهای کالا و همچنین پرداخت تسهیلات برای اشتغال زایی به این قشر از جامعه توسط بسیج سازندگی در حال انجام است.

اله بداشتی در پایان یادآور شد: همه باید فارغ از نگاه‌های سیاسی به دنبال ارائه خدمات به مردم و رفع مشکلات عمده کشور از جمله مشکلات اقتصادی باشیم و سازمان بسیج سازندگی نیز در این مسیر با تمام قدرت به عنوان همکار در کنار مسئولین اجرایی کشور و دولت خواهد بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان