۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مجمع عمومی عادی سالیانه خانه مطبوعات برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۲۳۸۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۷ ساعت: ۸:۱۱ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی خانه‌ی مطبوعات استان قزوین:

مجمع عمومی عادی سالیانه خانه مطبوعات برگزار می‌شود

سخنگوی خانه‌ی مطبوعات استان قزوین گفت: اعضای اصلی خانه مطبوعات استان قزوین برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق نام کاربری و رمز عبور خود به سایت خانه مطبوعات کشور مراجعه کنند.

مجمع عمومی عادی سالیانه خانه مطبوعات برگزار می‌شود
حنانه امیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  درباره انتخابات مجمع عمومی اظهار کرد: انتخابات مجمع عمومی عادی سالیانه خانه مطبوعات به صورت سالانه براساس مفاد ذکر شده در اساسنامه خانه مطبوعات به صورت کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این انتخابات فقط اعضای اصلی خانه‌ی مطبوعات استان قزوین می‌توانند در مجمع عمومی عادی سالیانه خانه مطبوعات کشور شرکت کنند، این مجمع روز سه شنبه 21 شهریورماه سال جاری از ساعت 10 الی 12 به صورت الکترونیکی از طریق سایت خانه به آدرس khanehmatbooat.ir و همزمان با دیگر استان‌ها برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی خانه‌ی مطبوعات استان قزوین اذعان کرد: اعضای اصلی خانه مطبوعات استان قزوین برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق نام کاربری و رمز عبور خود به سایت خانه مطبوعات کشور مراجعه کنند.

وی بیان کرد: خبرنگارانی که قصد کاندیداتوری انتخابات بازرسان را دارند تا روز شنبه 8 شهریورماه سال ۹۷ مهلت خواهند داشت با مراجعه به سایت و ورود با نام کاربرب برای ثبت مود اقدام کنند.

اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات به رأی گذاشته می‌شود
امیری با اشاره به رأی گذاری اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات عنوان کرد: استان‌های مختلف طبق نظر وزارت ارشاد برای رأی دهی به اساسنامه و شرکت در مجمع عمومی دسته بندی شده بودند که اولین دوره در تاریخ چهارم و ششم برگزار می‌شود و قزوین جزو استان‌هایی بود که در دومین مرحله در تاریخ‌های 21 و22 شهریورماه در این انتخابات حضور خواهد داشت.

وی اعلام کرد: در رأی دهی به اصلاح اساسنامه نیز فقط اعضای اصلی خانه‌ی مطبوعات استان قزوین می‌توانند حضور داشته باشند، این انتخابات روز دوشنبه 20 شهریورماه سال جاری از ساعت 10 الی 12 به صورت الکترونیکی از طریق سایت خانه به آدرس khanehmatbooat.ir و همزمان با دیگر استان‌ها برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان