۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پاسخ‌های رئیس جمهور قانع کننده نبود/ نباید امید خود را به بیگانگان گره بزنیم
کد خبر: ۳۲۳۸۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۷ ساعت: ۷:۴۰ ↗ لینک کوتاه

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس:

پاسخ‌های رئیس جمهور قانع کننده نبود/ نباید امید خود را به بیگانگان گره بزنیم

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: من به عنوان یکی از نمایندگان مردم در خصوص برخی از پاسخ‌های رئیس جمهور به ویژه در حوزه اشتغال و بیکاری قانع نشدم.

پاسخ‌های رئیس جمهور قانع کننده نبود/ نباید امید خود را به بیگانگان گره بزنیم
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ؛ روح الله بابایی صالح نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه سوال از رئیس جمهور اظهار کرد: نمایندگان به مدت نیم ساعت سوالات خود را از رئیس جمهور پرسیدند و آقای روحانی هم یک ساعت به سوالات پاسخ داد.

وی افزود: نمایندگان از رئیس جمهور در ۵ محور مربوط به قاچاق، تحریم های بانکی، بیکاری، رکود اقصادی و افزایش نرخ ارز سوال پرسیدند.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: پاسخ رئیس جمهور به سوالات تنها در یک محور مربوط به تحریم‌های بانکی توانست نمایندگان را قانع کند و پاسخ در ۴ محور دیگر مورد تایید نمایندگان قرار نگرفت.

بابایی صالح ابراز کرد: با وجود این شرایط سوالات مورد نظر توسط مجلس به قوه قضائیه ابلاغ می‌شود، تا مراحل بعدی در این قوه مورد رسیدگی و پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در خصوص اغلب جواب‌های رئیس جمهور قانع نشدم، عنوان کرد: من به عنوان یکی از نمایندگان مردم در خصوص برخی از پاسخ‌های رئیس جمهور به ویژه در حوزه اشتغال و بیکاری قانع نشدم.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید با قدرت برای حل مشکلات وارد شود چراکه نمایندگان مجلس با استیضاح دو وزیر رفاه و اقتصاد و همچنین سوال از رئیس جمهور صدای اعتراض مردم را به دولت رساندند و درواقع ما مطالبات و درد مردم را مطرح کردیم.

دستگاه‌ قضایی با تک تک محتکران برخورد کند
بابایی صالح تصریح کرد: رای‌های منفی به وزرا و رئیس جمهور نشان دهنده این است که مردم قانع نیستند و عملا نمایندگان هم حرف مردم را در صحن علنی مجلس به وزرا و رئیس جمهور منتقل می‌کنند.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: دولت باید از سرمایه‌گذران داخلی و کارآفرینان حمایت کند و نباید امید خود را به بیگانگان و خارج گره بزنیم چراکه آن‌ها به دنبال منافع ما نیستند و پایداری ملت ایران را نمی‌خواهند و در این راه هر کاری می‌کنند تا برای کشور ما مشکل ایجاد کنند.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید برای رفع مشکلات مردم اقدام کند افزود: دولت باید با شدت و به طور جدی با محتکران و مفسدان برخورد کرده و آن‌ها را معرفی کند.

وی ادامه داد: در یک ماه اخیر شاهد شناسایی و کشف کالاهای احتکار شده و محتکران از سوی اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم که یک حرکت بسیار خوبی بوده و باید ادامه پیدا کند.

بابایی صالح اظهار کرد: تنها کشف و پلمپ کافی نیست و دستگاه‌ قضایی باید تک تک محتکران و متخلفان اقتصادی را معرفی کند.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: نمایندگان مجلس حرف مردم را در صحن علنی بیان کردند و خواستار این هستند که کشور در آرامش و وحدت کامل بتواند مشکلات پیش رو را پشت سر بگذارد.

وی بیان کرد: استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی هفته پیش در صحن علنی مجلس اجرا شد که به امضای ۴۰ نفر از نمایندگان رسیده بود.

این مسئول عنوان کرد: پاسخ‌های وزیر اقتصاد مورد قبول نمایندگان قرار نگرفت و این وزیر برکنار شد و دولت باید وزیر جدید را به مجلس معرفی کند.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان