۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اسامی ۱۹ متهم اخلال در بازار ارز اعلام شد
کد خبر: ۳۲۳۷۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۶ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

از سوی نماینده دادستان تهران؛

اسامی ۱۹ متهم اخلال در بازار ارز اعلام شد

از سوی نماینده دادستان تهران، اسامی ۱۹ متهم به اخلال در نظام توزیع ارز اعلام شد.

اسامی ۱۹ متهم اخلال در بازار ارز اعلام شد
به گزارش سرویس سیاسی   صبح قزوین ، نماینده دادستان تهران با اشاره به اینکه اقدام متهمان، اخلال در نظام ارزی کشور را به همراه داشته است، گفت: این اقدامات مجرمانه از طریق انجام معاملات صوری با استفاده از کارت‌های ملی متعدد انجام شده است که اکثر این معاملات با همکاری‌های صرافی‌های متعدد انجام شده تا ارز دولتی توزیع‌ شده از سوی بانک مرکزی به نیازمندان واقعی نرسد.

وی با اشاره به اسامی ۱۹ متهم اخلال در بازار ارز افزود: ولی صدفی، فرزند علی، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۱ متولد ۱۳۴۶، متأهل، دارای مدرک دیپلم، فاقد سابقه کیفری و متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۵۰ میلیون دلار به طور صوری با سوءاستفاده از کارت ملی افراد غیر است.

حسینی افزود: متهم بعدی علیرضا حسین‌زاده، فرزند سعید، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۳، متولد ۱۳۷۰، اهل ساری، ساکن تهران، متأهل، دارای مدرک دیپلم و متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۵۰ میلیون دلار است.

نماینده دادستان تهران به اسامی دیگر متهمان اشاره و تصریح کرد: علیرضا لوئینی، فرزند حسین، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۱۰، متولد ۱۳۴۸، ساکن تهران، متأهل، دارای مدرک لیسانس و متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۲۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۴۰۵ دلار است. محمد راستگو کواکی، فرزند حیدرعلی، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۸، متولد ۱۳۵۳، ساکن تهران، متأهل، دارای مدرک دیپلم، فاقد سابقه کیفری و متهم به اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۱۷ میلیون دلار است.

وی ادامه داد: نوید و فرشید ترکمانی، فرزند مهدی، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۷، متولد ۱۳۷۱، ساکن تهران، متأهل، دارای مدرک کارشناسی، فاقد سابقه کیفری، متهم به خرید و فروش ۱۵ میلیون دلار است.

نماینده دادستان تهران گفت: علیرضا پرونده، فرزند محمدعلی، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۸، متولد ۱۳۵۴، ساکن تهران، متأهل، دارای مدرک دیپلم، فاقد سابقه کیفری و متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۱۵ میلیون دلار است. مجتبی نوروزی، فرزند نعمت، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۲، متولد ۱۳۷۰، ساکن تهران، مجرد، دارای مدرک دیپلم، فاقد سابقه کیفری و متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۱۱ میلیون دلار است.

حسینی افزود: نوید زهره‌وند، فرزند حاج‌احمد، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۷، متولد ۱۳۵۰، دارای مدرک دیپلم، فاقد سابقه کیفری، متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۱۰ میلیون دلار است.

نماینده دادستان تهران به اسامی سایر متهمان اشاره و تصریح کرد: رحمت میرزایی، آزاد با قرار وثیقه، دارای مدرک کارشناسی، متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۸ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۵۷۵ دلار است. همچنین محمد رحمتی، فرزند غلام، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۱۰، متأهل، فاقد سابقه کیفری و متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۸ میلیون دلار است.

وی اظهار کرد: حمید خسروی، فرزند علی مروت، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۱۰، اهل بروجرد، ساکن تهران، فاقد سابقه کیفری و متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۷ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۴۵۰ دلار است. همچنین محمود کاظمی، فرزند حسین، متأهل، دارای مدرک فوق دیپلم، فاقد سابقه کیفری و متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش یک میلیون و ۹۲۹ هزار و ۷۰ دلار است.

حسینی تصریح کرد: مهدی علی‌پور، فرزند علی، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۹۷، متولد ۱۳۶۹، اهل تهران، فاقد سابقه کیفری و متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۷۶۸ دلار است. همچنین سعید کاظمی، فرزند حسین، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۸، متولد ۱۳۶۵، اهل هشترود، ساکن تهران، متأهل، فاقد سابقه کیفری و متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۵ میلیون و ۵۹۳ هزار و ۱۷۰ دلار است.

نماینده دادستان تهران به سایر اسامی اشاره کرد و گفت: شاهین بنی‌جمالی، فرزند محمد، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۹ متولد ۱۳۶۶، اهل تهران، مجرد، دارای مدرک دیپلم، فاقد سابقه کیفری و متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۴ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۹۰۰ دلار و همچنین یک میلیون و ۹۲۹ هزار یورو است. همچنین غلامرضا حقیقت‌پناه، اهل تهران، متولد ۱۳۴۴، دارای مدرک دیپلم، فاقد سابقه کیفری و متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: احمد طاهری، فرزند مسیح، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۱۰، متولد ۱۳۶۹، ساکن تهران، متأهل، فاقد سابقه کیفری و متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش ۴ میلیون و ۴۲۴ هزار دلار و همچنین نریمان آرزومند، فرزند محمدرضا، بازداشت از تاریخ ۹۷/۵/۷، متولد ۱۳۷۰، ساکن تهران، مجرد و متهم به شرکت در اخلال نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش سه میلیون دلار است.




انتهای پیام/1404
منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان