۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پشت پره غم انگیز کتک خوردن مأمور پلیس راهور +تصاویر
کد خبر: ۳۲۳۷۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۶ ساعت: ۱۱:۲ ↗ لینک کوتاه

در حاشيه شصت و سومين كميته هماهنگي طرح‌هاي ترافيكي مطرح شد:

پشت پره غم انگیز کتک خوردن مأمور پلیس راهور +تصاویر

به نظر من محبوب‌ترين پليس بين مردم پليس راهنمايي و رانندگي است قبل از آنكه مردم وارد معابر و خيابان‌ها شوند و آخر شب هم كه شهروندان به منازل خود برمي‌گردند، حضور فيزيكي براي ايجاد نظم و سهولت در ترافيك شهروندان دارند و مأموران پليس راه هم هميشه به صورت شبانه‌روزي در حال خدمت به مردم هستند.

پشت پره غم انگیز کتک خوردن مأمور پلیس راهور +تصاویر
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین  ،رئيس پليس راهور ناجا با بيان اينكه پرونده نماينده مجلس كه يكسال قبل مأمور پليس راهور تهران را كتك زد همچنان در حال بررسي است، گفت: در صورتي كه با ضارب برخورد قاطعي مي‌شد، حادثه دشت ارژنگ اتفاق نمي‌افتاد. در جريان حادثه دشت ارژن در استان فارس كه پنج‌شنبه هفته‌گذشته اتفاق افتاد، يك رانند خطاكار مأمور پليس راه را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داد و از محل متواري شد.

*جسارت امروز به مأمور ما، نتیجه مسکوت گذاشتن سیلی نماینده مجلس به پلیس است 
 سردار تقي‌مهري، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي در حاشيه شصت و سومين كميته هماهنگي طرح‌هاي ترافيكي (طرح تابستان ۹۷) در پاسخ به سؤال خبرنگار روزنامه جوان مبني بر اينكه مردم از پليس توقع اقتدار دارند و انتظار دارند با كساني كه به پليس جسارت مي‌كنند، برخورد شود و اينكه چرا شكايت پليس از نماينده مجلس پيگيري نشد، گفت: پرونده نماينده مجلس همچنان در معاونت حقوقي ناجا در حال پيگيري است و من قبول دارم كه مردم از پليس توقع اقتدار و انتظار دارند به پرونده‌هاي عاملان جسارت به پليس به سرعت برخورد شود و چنانچه در پرونده نماينده مجلس هم به سرعت و قاطع عمل مي‌شد، شايد امروز شاهد جسارت به پليس نبوديم.

وي در پاسخ به سؤال ديگر خبرنگار ما مبني بر اينكه انتشار كليپ كتك‌خوردن پليس در دشت ارژن هر چند احساسات عمومي را خدشه‌دار كرد، اما نشان داد كه مردم اقتدار پليس را مهم مي‌دانند، اما برخي گفتند، چنين رفتارهايي ممكن است، معلول رفتارهاي برخي مأموران پليس باشد كه در كمين رانندگان هستند يا سختگيري مي‌كنند و بسياري از شهروندان هم از رفتارهاي پليس گلايه دارند، ارزيابي شما از اين موضوع چيست، گفت: مأموران پليس بدون‌شك به وظيفه قانوني خود عمل مي‌كنند و به نظر من محبوب‌ترين پليس بين مردم پليس راهنمايي و رانندگي است قبل از آنكه مردم وارد معابر و خيابان‌ها شوند و آخر شب هم كه شهروندان به منازل خود برمي‌گردند، حضور فيزيكي براي ايجاد نظم و سهولت در ترافيك شهروندان دارند و مأموران پليس راه هم هميشه به صورت شبانه‌روزي در حال خدمت به مردم هستند.

وي درباره حادثه كتك خوردن مأمور پليس راه در دشت ارژن استان فارس هم گفت: پس از اين حادثه پرونده‌اي در مجموعه قضايي شيراز تشكيل شد كه انتظار مي‌رود، پس از دستگيري ضارب به سرعت رسيدگي و متهم مجازات قانوني شود.
پشت پره غم انگیز کتک خوردن مأمور پلیس راهور +تصاویر


*بازتاب گسترده و قابل تامل کتک خوردن پلیس در فضای مجازی
جمعی از کاربران توییتر با انتشار پست‌هایی در صفحه خود نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. در ادامه می‌توانید تعدادی از این پست ها را مشاهده کنید.






















انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان