۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مردم از عملکرد ضعیف مدیران گلایه‌مندند/ توزیع ۱۰۰میلیاردتومان کالای احتکارشده
کد خبر: ۳۲۳۶۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۶ ساعت: ۹:۵۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

مردم از عملکرد ضعیف مدیران گلایه‌مندند/ توزیع ۱۰۰میلیاردتومان کالای احتکارشده

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: بزودی حدود ۱۰۰میلیاردتومان کالای احتکارشده در سطح بازار قزوین توسط فروشگاه‌های معتبر و با قیمت‌های مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.

مردم از عملکرد ضعیف مدیران گلایه‌مندند/ توزیع ۱۰۰میلیاردتومان کالای احتکارشده
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام قدرتی امروز(سه شنبه) در دیدار مردمی مسئولان قضایی با مردم قزوین در مسجد زینبیه(س) اظهار کرد: با توجه به دستورات رهبر فرزانه انقلاب و رئیس معظم قوه قضائیه، دستگاه قضایی استان همه تلاش خود را برای مقابله و برخورد با مفاسد اقتصادی به کار گرفته است.

وی افزود: در این مسیر در مقابل هیچ کسی کوتاه نخواهیم آمد و تمام قد نیز ایستاده ایم و نخواهیم گذاشت عده ای زیاده خواه و فرصت طلب با اقدامات خود آب در آسیاب دشمن بریزند.

مقام ارشد قضایی استان اذعان کرد: امروز جامعه دچار دنیا پرستی است و این دنیا پرستی دامن گیر برخی مسئولان نیز شده و موجب شده که آنها را از هدف اصلی خود که همان خدمت به مردم است، دور کند و امروز بخش عمده ای از نارضایتی مردم و جامعه از عملکرد ضعیف مسئولانی است که در جایگاه‌های مدیریتی قرار دارند.

وی تصریح کرد: همه ما مدیران باید خود را مدیون خون شهداء بدانیم و یقین بدانیم که در فردای قیامت باید پاسخگوی خون این شهیدان باشیم که از جان شیرین خود گذشتند تا جامعه آزادانه و در اوج قله‌های اقتدار زندگی کند، پس باید قبول مسئولیت‌ها با هدف جلب رضایت خدا، شهداء و مردم باشد و نباید تنها همسویی سیاسی موجب شود فردی نالایق در پست های مدیریتی قرار گیرد و موجب زحمت جامعه شود.

قدرتی ابراز کرد: دشمنان این نظام اسلامی با اتحاد به دنبال ضربه زدن به این نظام مردمی هستند و در این سال‌ها با راه اندازی جنگ‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و امروز هم با جنگ اقتصادی به دنبال این هستند که بین جامعه و حاکمیت شکاف ایجاد کنند.

وی اضضافه کرد: مردم ما همیشه نشان داده اند که پای نظام و انقلاب خود هستند و همانند سال‌های هشت سال دفاع مقدس با استقامت و ایثار و از خود گذشتگی در مقابل دشمنان ایستاده اند و از اتحاد آنها هراسی نخواهیم داشت.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه با کار جهادی می‌توان مشکلات کنونی کشور را حل کرد، افزود: امروز بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی کشور خصوصا نابسامانی در بازارهای مختلف به دلیل تحریم‌های دشمنان و بخشی به دلیل عملکرد ضعیف و بی تدبیری مسئولان و بخشی هم به دلیل حضور فرصت طلبان، سودجویان و زیاده خواهان در بازار است.

وی ادامه داد: کسانی که با اقدامات خود همچون احتکار به دنبال تشدید نابسامانی در بازار و اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند که دستگاه قضایی در شناسایی این افراد اقدامات خوبی داشته است و محتکران منتظر برخورد سخت دستگاه قضایی باشند.

این مقام قضایی استان بیان کرد: دستگاه قضایی استان و در راس آن دادستان قزوین به عنوان مدعی العموم جزء اولین استان‌هایی بودند که شناسایی انبارهای احتکار را شروع کردند و توفیقات خوبی نیز حاصل شد به گونه ای که از این انبارها چندین هزار کالای ضروری و اساسی مردم اعم از لوازم خانگی و مواد غذایی کشف شد که بزودی حدود 100میلیاردتومان کالای احتکارشده در سطح بازار قزوین توسط فروشگاه‌های معتبر و با قیمت‌های مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.

وی گفت: نبود مسئولیت اجتماعی در بین مردم موجب شده است که نسبت به جرائم و آسیب‌های اجتماعی بی تفاوت باشیم و همین بی تفاوتی افراد جامعه موجب افزایش چشمگیر جرائم و آسیب‌های اجتماعی در بین لایه‌های مختلف اعم از قشر غنی و ضعیف شده به گونه ای که این افزایش به زنگ خطر رسیده است.

قدرتی بیان کرد: دستگاه قضایی همه توان و تلاش خود را برای کاهش جرائم، معضلات و آسیب‌های اجتماعی به کار گرفته است اما دستگاه قضایی به تنهایی در این مسیر موفق نخواهد شد.

وی تاکید کرد: لازم است همه دستگاه‌ها و نهادها به خصوص نهادهای متولی امر فرهنگ به میدان بیایند و به دستگاه قضایی کمک کنند، اما آن عاملی که بیشترین تاثیر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت حضور مردم و جامعه در میدان عمل است و باید خود مردم به میان بیایند تا شاهد کاهش این آسیب‌ها باشیم زیرا دیر یا زود گریبان گیر همه و حتی مسئولان خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان