۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کشف ۶۰۰ میلیار ریال کالای خارجی احتکار شده/ سپاه برای مقابله با احتکار در میدان است
کد خبر: ۳۲۳۶۹۴ نویسنده: سرهنگ عباس برزگر تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۶ ساعت: ۹:۲۴ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین اعلام کرد:

کشف ۶۰۰ میلیار ریال کالای خارجی احتکار شده/ سپاه برای مقابله با احتکار در میدان است

جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین گفت: با همکاری وزارت صنعت، ناجا و تعزیرات نسبت به پلمپ، تشکیل پرونده و تعیین تکلیف ۳۵۰ میلیاردریال کالای کشف شده و حدود ۶۰۰ میلیار ریال کالای خارجی موجود در انبارها اقدام شد.

کشف ۶۰۰ میلیار ریال کالای خارجی احتکار شده/ سپاه برای مقابله با احتکار در میدان است
سرهنگ عباس برزگر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین پیرامون تلاش‌های اخیر سازمان اطلاعات سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در حوزه کشف انبارهای احتکار اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه بسیج همواره خود را خدمتگزار ملت شریف ایران می‌داند و برای رفع مشکلات مردم همه تلاش خود را به کار خواهد بست.

وی ادامه داد: بزرگترین مشکلی که امروز جامعه و کشور ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند مشکلات جنگ اقتصادی دشمن است.

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: دشمنان ما به طور حتم همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کردند از رویارویی مستقیم با ما ناامید شده اند و بارها نقشه‌های مختلفی را علیه ما در دستور کار خود قرار داده اند که پی در پی با پاسخ مقتدرانه ملت شریف ایران را دریافت کرده اند و امروز از حربه اقتصاد به عنوان پاشنه آشیل ما استفاده می‌کنند، در این برهه هم ملت و نظام از این توطئخ دشمن به سلامت عبور خواهند کرد.
 
این مسئول با بیان اینکه نباید دشمن را تنها در خارج از مرزهای خود جست وجو کنیم، ابراز کرد: امروز دشمنان ما تنها در خارج مرزها نیستند، افرادی که به هر طریقی با احتکار کالا، عدم عرضه کالابه بازار و ایجاد اختلال در بازار ارز و سکه به دشمن کمک می‌کنند که دشمن به هدف خود نزدیک شود به مراتب می‌تواند خطرناک تر باشند، این افراد پیاده نظام دشمن در داخل کشور هستند.

وی عنوانکرد: افرادی که با ارز دولتی مواد مورد نیاز مردم را خریداری می‌کنند و در انبارهای خود احتکار می‌کنند، هیچ فرقی با نماینده سنایی که رأی به فشار اقتصادی و تحریم علیه ایران اسلامی می‌دهد، ندارد.

350 میلیارد ریال کالای احتکار شده کشف شد

برزگر گفت: سازمان اطلاعات سپاه استان قزوین در هفته‌های اخیر موفق شده است 16 انبار از 37 انبار شناسایی شده را کشف و پلمپ کند.

وی ادامه داد: کشف انبار لوازم خانگی در آبیک، انبار تجهیزات پزشکی و دارو در محدوده قزوین، انبار لوازم خانگی در قزوین، انبار پکیج و رادیاتور در آبیک و انبار لوازم یدکی خودرو های خارجی در بوئین زهرا از جمله شناسایی این احتکارها است. 

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، ناجا و تعزیرات حکومتی نسبت به پلمپ، تشکیل پرونده قضایی و تعیین تکلیف 350 میلیارد ریال کالای کشف شده و حدود 600 میلیار ریال کالای خارجی موجود در انبارها اقدام شده است.

وی تصریح کرد: از حدود 400 انبار مجاز در سطح استان قزوین که در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت شده است برای بازدید توسط بازرسان برنامه ریزی شده و اماکن و مراکز خارج سامانه تحت رصد و پایش سازمان اطلاعات سپاه و بسیج سپاه صاحب الامر(عج) قرار گرفته و تا عادی شدن وضعیت اقتصادی کشور این روند ادامه خواهد داشت.

برزگر افزود: سپاه در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی در مقابله با فساد اقتصادی از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد بود.

وی تصریح کرد: این رویه تا زمانی که هیچ احتکار کننده ای و هیچ انبار احتکاری در استان قزوین وجود نداشته باشد ادامه خواهد داشت.

این مسئول در پایان یادآور شد: همانطور که می‌دانید نیروهای بسیج در شناسایی این انبارها نقش بسزایی داشته است که ما از این نیروهای مخلص و در خدمت مردم نیز تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان