۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین راه را باز کنید شما تنها نیستید، ظرفیت بسیج در اختیار شماست/ بسیج همواره آماده کمک به دولت است
کد خبر: ۳۲۳۴۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۴ ساعت: ۱۴:۵۱ ↗ لینک کوتاه

سردار غیب پرور خطاب به رئیس جمهور:

راه را باز کنید شما تنها نیستید، ظرفیت بسیج در اختیار شماست/ بسیج همواره آماده کمک به دولت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کرج گفت: مشکلات مردم امروز زیاد شده است اما بین پاسداری از اصل نظام و زبان نقد و مطالبه تفاوت وجود دارد.

راه را باز کنید شما تنها نیستید، ظرفیت بسیج در اختیار شماست/ بسیج همواره آماده کمک به دولت است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز(یکشنبه) در اجلاسیه ۸۰۰ شهید کارگر، کارمند و اصناف البرز شرط حضور خود را برگزاری این مراسم در مسجد عنوان کرد و گفت: شعار مسجد محوری باید محقق شود.

سردار غلامحسین غیب پرور با اشاره به اینکه رهبری امروز در دریای متلاطم کشتی انقلاب را سکانداری می کنند و شهدا درس ایثار را به ما آموختند افزود: شهید رضا اسماعیلی یکی از مدافعین حرمی است که ابراز علاقه و پایبندی به ولایت را زیر تیغ دشمن داشت.

وی پیوند شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را امری الهی دانست و اظهار داشت: ایستادگی جوانان به معنای نهراسیدن از مشقت ها، شل نشدن در ناملایمات و تسلیم نشدن در برابر اهداف دشمن است.

سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه باید درس ایثارگری را از مکتب شهیدان بیاموزیم چرا که با این سیره در پاسداری از انقلاب شک نخواهیم کرد تصریح کرد: دنیای غدار زورگو در مقابل انقلاب تمام قد ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه در عملیات قدس ۳ رزمندگان بخاطر تشنگی شهید شدند و این نسخه در طول ۸ سال دفاع مقدس تکرار شد گفت: امروز به حرمت شهیدان در خانه امام صادق (ع) جمع شده ایم تا این موارد را با یکدیگر مفاهمه کنیم چرا که مردم وارثان خط سرخی هستند که بیش از ۲۳۰ هزار الاله به سیدالشهدا تقدیم کرده است.

غیب پرور افزود: امروز مفتخریم که خود را شیعه حسین (ع) بدانیم، مشکلات بر مردم فزون شده است اما بین از پاسداری از اصل نظام و زبان نقد و مطالبه تفاوت وجود دارد.

وی اظهار داشت: پای انقلاب و اسلام ایستاده ایم چرا که از بن دل باور داریم انقلاب میراث علی و شریعه اباعبدالله است و همچنین ما رهبری را نایب امام اصل می دانیم نه از لسان بلکه از روی باورهای اعتقادی که داریم.

غیب پرور با تاکید بر اینکه امروز بیرق اسلام دست امام خامنه ای است اما دشمن می خواهد این عمود را بِکشد تصریح کرد: دشمن میخواهد رکن رکین انقلاب و عمود مستحکم نباشد اما ما در اصل انقلاب و پاسداری از خون شهیدان تا کنون لحظه ای تردید نکرده ایم.

وی با اشاره به اینکه از مسند حق زبان مطالبه داریم گفت: حریت شهیدان ما را به سخن گفتن از روی خیرخواهی وا می‌دارد چرا که راه شهیدان مردانه و با غیرت ادامه دادن و در گرو اثبات مراتب خدمت به نظام است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کسی که کوکتل مولوتوف در خیابان می‌اندازد و شعار می دهد دلسوز انقلاب نیست، افزود: شاید عده ای فریب خورده باشند اما عده ای نیز دلسوزانه حق را مطالبه می کنند و نباید فراموش کرد که انقلاب بر شانه بازاریان به پیروزی رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه با اشاره به اینکه دشمن غدار، امریکای بی مقدار چشم ندارد ما را ببیند، گفت: ما با ایستادگی چشم انها را کور می کنیم چرا که در جبهه های اقتصادی، فرهنگی، جنگ سخت مجاهدت کرده و در واقع ما برای خوش گذرانی به این عالم نیامده ایم.
انتهای پیام/2002

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان