۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اعزام بیش از ۶۵ گروه جهادی به مناطق محروم قزوین
کد خبر: ۳۲۳۳۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۳ ساعت: ۱۳:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خبرداد:

اعزام بیش از ۶۵ گروه جهادی به مناطق محروم قزوین

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از اعزام بیش از ۶۵ گروه جهادی در تابستان امسال به مناطق محروم خبر داد.

اعزام بیش از ۶۵ گروه جهادی به مناطق محروم قزوین
حمیدرضا الله بداشتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: در تابستان امسال بیش از 66 گروه جهادی اعم از بسیجیان محلات، کارمندان، دانشجویی، طلاب، رسانه و مهندسین به مناطق محروم اعزام شده یا می‌شوند.

وی عنوان کرد: در تابستان امسال 2 هزار 635 نفر در قالب 131 حلقه صالحین برای فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و سلامت در اردوهای جهادی شرکت کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تأکید کرد: همچنین 704 نفر از بسیجیان مساجد و محلات در قالب 50 گروه جهادی در اردوهای 7 روزه بسیج سازندگی شرکت کرده و برای ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استان حضور پیدا کردند.

ادامه اردوهای جهادی تا پایان شهریورماه
وی با بیان اینکه اردوهای 3 روزه بسیج سازندگی ویژه بسیجیان مهندس کشاورزی، مهندسین عمران، صنعت و همچنین هنرمندان در استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: 81 نفر از بسیجیان این اقشار در اردوهای جهادی تابستان مشارکت داشته‌اند.

وی همچنین از برگزاری اردوهای 10 روزه بسیجیان دانشجو و طلاب نیز در استان خبر داد و عنوان کرد: بیش از 369 نفر از بسیجیان طلاب و دانشجو در قالب 6 گروه جهادی در تابستان امسال به مناطق محروم اعزام شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه گروه‌های جهادی در استان آماده خدمات‌رسانی به مناطق محروم هستند، بیان کرد: حمایت مسئولین استان از این گروه‌ها می‌تواند توسعه استان را تسریع ببخشد.

اله بداشتی یادآور شد: این اردوها از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان