۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تشکیل ۴۵پرونده احتکار کالا/ نمایشگاه پائیزه برگزار نمی‌شود
کد خبر: ۳۲۳۳۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۳ ساعت: ۱۰:۳۳ ↗ لینک کوتاه

دبیر کارگروه تنظیم بازار قزوین اعلام کرد:

تشکیل ۴۵پرونده احتکار کالا/ نمایشگاه پائیزه برگزار نمی‌شود

دبیر کارگروه تنظیم بازار قزوین گفت: تا به امروز ۴۵ پرونده بالای ۳۰میلیون تومان در خصوص بازرسی از انبارها تشکیل شد که بعد از حکم قضایی به قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان اقدام به توزیع کالا می‌کنیم.

تشکیل ۴۵پرونده احتکار کالا/ نمایشگاه پائیزه برگزار نمی‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علی پرزحمت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در استانداری قزوین اظهار کرد: با توجه به دستور دادستان قزوین مبنی بر بازرسی از انبارها در هفته گذشته کلیه انبارهای مجاز بازرسی شد.

وی از بازارسی انبارهای غیرمجاز در استان خبرداد و افزود: در هفته گذشته 4 انبار احتکار شده کشف که بعد از تشکیل پرونده جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

این مسئول بیان کرد: تا به امروز 45 پرونده بالای 30میلیون تومان در خصوص بازرسی از انبارها تشکیل شده است که بعد از حکم قضایی به قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان اقدام به توزیع کالا می‌کنیم.

وی عنوان کرد: هیئت دولت مصوب کرده 25 قلم کالای اساسی باید در سامانه انبارها جهت رصد کالا ثبت شود.

دبیر کارگروه تنظیم بازار اذعان کرد: با توجه به مصوبه تنظیم بازار، نمایشگاه پائیزه امسال برگزار نمی‌شود و اتاق اصناف با صدور مجوز فروش فوق العاده برای اصناف برای تنظیم بازار اقدام کنند.

وی یادآور شد: در جهت تنظیم بازار،خروج دام به جزء دام غیر پرواری از استان ممنوع است.

پرزحمت تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایام ماه محرم و ورود حجاج به کشور برنامه ریزی جهت توزیع کالای اساسی مورد نیاز انجام و جهت توزیع کالا از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان