۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کشف احتکار ۱۵۰میلیاردی لوازم خانگی و آتش‌سوزی در شرکت "مکرر" قزوین
کد خبر: ۳۲۳۳۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۳ ساعت: ۹:۲۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌‌ای که گذشت؛

کشف احتکار ۱۵۰میلیاردی لوازم خانگی و آتش‌سوزی در شرکت "مکرر" قزوین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

کشف احتکار ۱۵۰میلیاردی لوازم خانگی و آتش‌سوزی در شرکت "مکرر" قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که اول هر هفته تقدیم حضور می‌شود.


با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:

خدمات دولت به اندازه وعده‌ها و شعارهایش نبود/ از عملکرد دولتمردان گلایه داریم 
امام جمعه موقت قزوین گفت: ما از عملکرد دولت گلایه داریم، خدمات به اندازه انتظارات و وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی دولت نیست، دولتمردان باید پذیرای انتقادات مردم و دلسوزان نظام باشند.


کشف احتکار 150 میلیاردی لوازم خانگی در شهرستان البرز
فرمانده انتظامي استان قزوين از کشف و شناسایی یک انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش تقریبی 150 میلیارد ریال در شهرستان البرز خبر داد.


هفته دولت 29 طرح کشاورزی درقزوین افتتاح می‌شود
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت 29 طرح کشاورزی در شهرستان قزوین افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.


حل مشکلات اقتصادی اولویت مسئولان نیست/ بارها نسبت به اظهارنظرهای غیرکارشناسانه دولتمردان تذکر داده‌ایم
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: معتقدم امروز حل مشکلات اقتصادی مردم اولویت مسئولان نیست و سیاسی کاری‌ها عاملی شده تا مسائل اصلی کشور کنار گذاشته شود.


دستگاه قضایی با فک پلمب چاه‌های غیرمجاز برخورد کند
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: وقتی با هزینه زیاد چاهی بسته می‌شود، نباید اجازه دهیم به راحتی فک پلمب شود و جلوی این قانون شکنی باید گرفته شود.


ثبت ۵۰۳طلاق طی ۳ماهه اول سال در استان قزوین
در سه ماهه اول امسال تعداد ۵۰۳ واقعه طلاق در استان قزوین ثبت شده است که اعتیاد در رتبه سوم تا چهارم علت طلاق‌ها قرار دارد.


شرکت «مکرر» طعمه حریقی سوزان/ دومین تولیدکننده GCL در خاورمیانه در آتش سوخت
بعدازظهر امروز حریق گسترده در مجموعه گروه صنعتی مکرر تولید کننده محصولات شیمیایی(انواع رنگ و عایق) در شهرک صنعتی لیا از توابع استان قزوین رخ داد.


احتکار کالاهای اساسی مردم خیانت است/ مردم به غذا احتیاج دارند نه کنسرت
امام جمعه موقت قزوین گفت: متخلفان بدانند احتکار کالاهای اساسی مردم خیانت است، تشکیل ۲۲۲پرونده طی سال‌های اخیر در حوزه قاچاق از فساد نشأت می‌گیرد و انتظار ما از دستگاه قضایی این است حسب دستور مقام معظم رهبری با فسادها به شدت برخورد کند.


مذاکره با امریکا یعنی عقب ماندن از قافله پیشرفت/ جای مطالبه‌گری کف خیابان نیست
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مذاکره با امریکا یعنی عقب ماندن از قافله پیشرفت و توسعه در همه ابعاد، از سوی دیگر عزت و استقلال خود را از دست خواهیم داد.


4 انبار کالای احتکار شده در آبیک شناسایی شد
فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و کشف 2 انبار لوازم خانگي و 2 انبار موادخوراکی احتکار شده به ارزش تقریبی 45 ميليارد ريال در شهرستان آبیک خبر داد.


طرح احسان زائر در قزوین اجرا می‌شود/ بهزیستی، آماده دریافت کمک‌های مردمی
مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اجرای طرح احسان زائر در قزوین گفت: کمک‌های حجاج جهت رفع مشکلات جامعه هدف سازمان بهزیستی، پرداخت هزینه‌های درمانی، تامین سبد غذایی و تهیه پوشاک خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.


آمادگی 155مرکز جمع آوری نذورات در دعای عرفه و عید قربان
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین از استقرار 55 مرکز جمع آوری نذورات در مراسم دعای عرفه و 100 پایگاه جمع آوری نذورات در سطح استان در روز عید قربان خبر داد.


100میلیاردتومان کالای احتکار شده وارد بازار می‌شود
دادستان قزوین گفت: تیم‌های پیگیری و برخوردکننده 24 ساعته و شبانه‌روز در حال رصد و کشف انبارهای احتکار هستند و بزودی 100 میلیاردتومان کالای احتکار شده وارد بازار می‌شود.


کشف و خنثی سازی بسته دست ساز انفجاری در قزوین
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف و خنثی سازی بسته دست ساز انفجاری در قزوین خبر داد.


نبود نظارت و قیمت‌هایی که هر روز نجومی‌تر می‌شود/ دلالان بلای خانمان سوز بازار خودرو
خودروسازان کار خود را می‌کنند و واردکنندگانی که به رانت‌های دولتی دسترسی دارند، راه خود را می‌روند، همه چیز هم در چنین شرایطی، راه را برای قیمت‌های بی حساب و کتاب در بازار خودرو باز کرده است.


"تنگه ابوقریب" جزو فیلم‌های برجسته سینماست/ اکران "شعله ور" آغاز شد
مدیر امور سینمایی استان قزوین گفت:"تنگه ابوقریب" از جمله فیلم‌هایی است که بازیگران در آن به خوبی ایفای نقش کرده اند و از کارگردانی خوبی برخوردار است.


جشنواره "شهید رجایی" در هفته دولت برگزار می‌شود
استاندار قزوین گفت: جشنواره شهید رجایی با هدف تجلیل از مدیران و کارکنان برتر دستگاه‌های اجرایی استان در هفته دولت برگزار می‌شود.


اولین جنگنده ساخت ایران بزودی رونمایی می‌شود/ مشکل کشور عدم‌تدبیر است نه تحریم
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه اولین جنگنده ساخت ایران بزودی رونمایی می‌شود، گفت: ما می‌توانیم چراکه هم دارا و هم توانا هستیم و قطعا دشمن نمی‌تواند موفق شود.


افتتاح 130طرح عمرانی و تولیدی در قزوین/ مردم از خرید مرغ و گوشت منجمد استقبال نمی‌کنند
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: همزمان با هفته دولت 130 طرح عمرانی و تولیدی کشاورزی دراین استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.


پسری در قزوین حساب پدر خود را خالی کرد
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قزوین از دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز به صورت اینترنتی از حساب بانکی پدر خود می‌کرد؛ خبر داد.


افتتاح 1424پروژه با اعتبار 651 میلیاردتومان در هفته دولت
استاندار قزوین گفت: به طور مجموع در هفته دولت 1424پروژه با اعتباری بالغ بر 651 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، البته1500واحد مسکونی شهری و روستایی را خواهیم داشت که به بخش خصوصی ارتباط دارد.


دعای عرفه در امامزادگان شاخص قزوین برگزار می‌شود
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در امامزادگان شاخص قزوین خبر داد و گفت: برنامه‌های آستان مقدس امامزاده حسین(ع) و بقعه چهارانبیاء(ص) به صورت زنده از سیما و صدای استان قزوین پخش می‌شود.


ثبت نام متقاضیان راه‌اندازی موکب در اربعین آغاز شد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: با نزدیک شدن به ایام محرم و فرارسیدن شهادت سفیر امام حسین(ع) و روز عرفه، ثبت نام از متقاضیان راه اندازی موکب در سفر اربعین آغاز شد.


کشف تخلفات مالی در شهرداری الوند/ عودت بیش از سه میلیارد ریال
شهردار الوند گفت:پرونده پیمانکار خدمات شهری شهرداری الوند مورد بررسی قرار گرفت و دراین حوزه نیز شاهد وقوع تخلفاتی درگذشته بودیم که از ادامه تخلفات دردوره فعلی جلو گیری شده است.


صلح و سازش پرونده قتل پس از ۱۶ سال در قزوین
رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین گفت: قاتلی که ۱۶ سال پیش دوستش را در ملارد کرج به قتل رسانده بود، مورد گذشت و رضایت خانواده مقتول قرار گرفت.


فقط 20درصد مطالبات بیمارستان پرداخت شده است/ مسئولان بیمارستان‌های خیریه را ویژه ببینند
مدیرعامل بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز با اشاره به اینکه فقط 20درصد مطالبات بیمارستان پرداخت شده است، گفت: بیمارستان رحیمیان در حال ارائه خدمات به یک منطقه محروم و کارگرنشین است که مسئولان باید بیمارستان‌های خیریه را ویژه ببینند.


پلمپ ۳۷ انبار احتکار کالا در قزوین/ بازرسی از 400 انبار در دستور کار قرار دارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: حدود ۴۰۰ انبار مجاز در سطح استان برای بازدید تقسیم بندی شده تا بازرسی‌ها به صورت منظم و مستمر از آن‌ها صورت بگیرد.


تشکیل ۱۱۲ پرونده زمین خواری/ ادامه تحصیل فرزند نماینده مجلس قزوین بدون آزمون
رئیس کمیسیون اصل نود با بیان اینکه 350 نفر در مورد حقوق‌های نجومی شناسایی شدند، گفت: ۱۱۲ پرونده مربوط به زمین خواری در کمیسیون اصل نود تشکیل شده است.


نبود مواد اولیه اصلی‌ترین مشکل کارخانه است
کارگران شرکت تولی پرس با تجمع در مقابل شرکت خواستار حل مشکلات شدند.


تخلفات کارمندان اداره راه و شهرسازی رسیدگی شد
رئیس دادگستری شهرستان قزوین گفت: جلسه رسیدگی به اتهامات 2 کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین در شعبه 102 دادگاه کیفری دو قزوین به ریاست قاضی کاظم پور برگزار شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان