۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ساعی; تکواندو پتانسیل سه طلا را داشت، اما انتظار‌ها را برآورده کردند+فیلم
کد خبر: ۳۲۳۱۳۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ساعی; تکواندو پتانسیل سه طلا را داشت، اما انتظار‌ها را برآورده کردند+فیلم

قهرمان سابق تیم ملی تکواندو گفت: من از روز اول گفتم که این تیم پتانسیل سه طلا را دارد اما در کل انتظاری که از آنها را داشتیم برآورده کردند.

ساعی; تکواندو پتانسیل سه طلا را داشت، اما انتظار‌ها را برآورده کردند+فیلم

به گزارش خبرنگار اعزامی صبح قزوین از اندونزی، هادی ساعی قهرمان سابق تیم ملی تکواندو پس از نتایج کسب شده توسط تیم ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: عملکرد تکواندو در بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 خیلی خوب بود و بچه‌ها بسیار خوب عمل کردند. من از روز اول گفتم که این تیم پتانسیل سه طلا را دارد اما در کل انتظاری که از آنها را داشتیم برآورده کردند.
هادی ساعی المپین پر افتخار کشورمان و عضور کادر سرپرستی در مورد تاثیر داوری در بعضی بازی‌ها به ویژه فینال بخشی با حریف کره‌ای، خاطر نشان کرد: بله، مقداری داوری تاثیر داشت به ویژه در بازی بخشی، داورها امتیازهای مشت کره‌ای را راحت دادند.
ساعی در ادامه گفت :بخشی بازیکن خوب و جوانی است که جسارت خوبی دارد و دیدیم که در مسابقه نیم نهایی خود قهرمان المپیک را برد و در مسابقه فینال هم در دیداری نزدیک بازی را به دیگر قهرمان المپیک واگذار کرد،  من فکر می کنم آینده خوبی داشته باشد.تکواندو با این جوانان آینده خوبی دارد.

 

انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان