۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین با کسانی که به مقدسات توهین کنند ‌‌برخورد می‌کنیم‌/ حساب مردم با فتنه گران جداست
کد خبر: ۳۲۲۹۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱ ساعت: ۱۱:۹ ↗ لینک کوتاه

واکنش سردار اشتری به فراخون‌های ضدانقلاب در فضای مجازی؛

با کسانی که به مقدسات توهین کنند ‌‌برخورد می‌کنیم‌/ حساب مردم با فتنه گران جداست

فرمانده نیروی انتظامی گفت:کسی تصور نکند که در فضای مجازی فراخوان می‌گذارد و مردم از آنان تبعیت می‌کنند ما با افرادی که به مقدسات توهین کرده و اموال دولتی و مردم را تخریب کند برخورد می‌کنیم.

با کسانی که به مقدسات توهین کنند ‌‌برخورد می‌کنیم‌/ حساب مردم با فتنه گران جداست
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری    فرمانده نیروی انتظامی در بیست و هشتمین یادواره شهدای روستای "یزدل" شهرستان آران و بیدگل گفت: خانواده  معزز، پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا مایه عزت و افتخار نظام اسلامی ما هستند.

وی افزود: اگر توفیق شرکت در مراسم یادواره شهدا را پیدا کرده‌ایم در اصل به آرمان‌ها و هنجارهای خودمان احترام گذاشته‌ایم؛ راه شهدا را پیمودن این است که یاد و خاطره آنها را همواره زنده بداریم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: شهدا به دلیل عهد و پیمانی که با خدا داشتند و همچنین پیروی از امام خود، صحنه‌های بسیار بزرگ و جذابی را خلق کردند که فوق تصور و توانایی یک انسان عادی است، برخی مواقع یک بسیجی نوجوان در مقابل یک گردان عراقی می ایستاد و پیروز می‌شد.

سردار اشتری با بیان اینکه کسی تصور نکند که در فضای مجازی فراخوان می‌گذارد، مردم از آنان تبعیت می‌کنند، تصریح کرد: حساب مردم با فتنه‌گران جداست بر همین اساس کسی که به مقدسات توهین کرده و اموال دولتی و مردم را تخریب کند حتماً با آن برخورد می‌کنیم .

 فرمانده ناجا به بازدید اخیر خود از مرزهای غربی کشور اشاره و بیان کرد: مردم عزیز مطمئن باشند مرزبانان نیروی انتظامی، سپاه و ارتش با روحیه و آمادگی بالا در مرزها  حضور دارند و توطئه های دشمن را خنثی کرده و با هرگونه فتنه آنان برخورد می کنند.

 سردار اشتری با بیان اینکه وقتی کار برای رضای خدا شد اثر آن نیز خدایی می‌شود، افزود: ما نباید به حساب‌های مادی که برخی می‌کنند تکیه کنیم چرا که با توکل به خدا و توسل بر ائمه(ع) می‌توانیم بر مشکلات فائق آئیم.

فرمانده ناجا، 8 سال دفاع مقدس را دوران طلایی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: اگر امروز توانسته‌ایم  در مقابل تحریم‌ها بایستیم  و در تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا پیشرفت کنیم به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه ایران امروز از قدرت دفاعی برتر در منطقه و در برابر کشورهایی که با ما دشمنی دارند، برخوردار است، گفت: از ابتدای  انقلاب تاکنون با فشار تحریم‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌ها روبه رو بوده‌ایم اما در نهایت ملت ما سربلند بیرون آمد و با پیروی از ولایت توانست بر مشکلات فائق آید.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز خیلی از دشمنان ما در خارج و داخل به دنبال ضربه زدن به انقلاب و ارزش‌های آن هستند، گفت: امروز استکبار جهانی همانند دوران دفاع مقدس علیه نظام ما فعالیت می‌کند، آن زمان دشمن با حمله نظامی خود با ما مقابله می‌کرد اما امروز با عملیات نرم و شبیخون فرهنگی که حضرت آقا در دهه 70 مطرح کردند، حمله را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: امروز دشمن مرتب احساس یاس و ناامیدی را در بین مردم القاء می‌کند و برخی در کشور نیز به این امر آگاه نیستند و در همین مسیر حرکت می‌کنند اما دشمن غافل از این است که کشور ما  قوی تر از گذشته شده است.

فرمانده ناجا بر هوشیاری بیشتر مردم تاکید کرد و افزود: مهمترین راه موفقیت ما، پیروی از همان راهی است که شهدا در آن مسیر گام برداشتند؛ اگر می‌خواهیم بر مشکلات پیروز شویم باید پشت سر ولایت حرکت کنیم و مطمئن باشیم که  حتماً این پیچ خطرناک را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: اگر امروز مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اعلام کنند که در فلان مرز و یا منطقه نیاز به دفاع است جوانان ما چند برابر دوران دفاع مقدس آماده هستند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان