۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دستگاه قضایی با فک پلمب چاه‌های غیرمجاز برخورد کند
کد خبر: ۳۲۲۸۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱ ساعت: ۸:۵۴ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استانداری قزوین:

دستگاه قضایی با فک پلمب چاه‌های غیرمجاز برخورد کند

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: وقتی با هزینه زیاد چاهی بسته می‌شود، نباید اجازه دهیم به راحتی فک پلمب شود و جلوی این قانون شکنی باید گرفته شود.

دستگاه قضایی با فک پلمب چاه‌های غیرمجاز برخورد کند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ علی فرخزاد، معاون عمرانی استانداری قزوین صبح امروز(پنج شنبه) در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در دادگستری قزوین اظهار کرد: بهتربن زمان برای انسداد و پلمب چاه‌های غیر مجاز همین ایام است، اما متاسفانه برخی فک پلمب کرده اند و باید با کمک دستگاه قضایی با آنها برخورد شود.

وی افزود: وقتی با هزینه زیاد چاهی بسته می‌شود، نباید اجازه دهیم به راحتی فک پلمب شود و جلوی این قانون شکنی باید گرفته شود.

این مسئول یادآورشد: هم اکنون فصل آب دهی تمام شده و بهترین فرصت برای ساماندهی امور است.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: در خصوص نصب کنتور ۲میلیارد تومان ابلاع شده که کار سرعت گیرد و قرار است هزینه آن به صورت اقساط از کشاورزان دریافت شود.

وی بیان کرد: از سایر منابع هم باید مبالغی اختصاص یابد تا تصب کنتورها تسریع شود.

این مسئول گفت: با پیش بینی ۱۰ میلیارد تومان اعتبار امسال باید یک هزار چاه کشاورزی دارای کنتور هوشمند شود تا بتوانیم منابع آبی را مدیریت کنیم.

وی در مورد واگذاری زمین برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری گفت: وقتی زمینی واگذار می‌شود پس گرفتن آن سخت و طولانی است؛ لذا باید ابتدا اهلیت سرمایه گذار مشخص و فرصتی برای اجرای طرح اعلام شود تا کارها طولانی نشود.

فرخزاد ادامه داد: در نیروگاه‌های بادی این اتفاق افتاده است و طرح‌هایی که به نتیجه نرسیده به سرعت فسخ می‌شود.

وی تصریح کرد: در شفاف سازی املاک دولتی اگر منع قانونی و حقوقی نداشته باشد اطلاعات را در سایت قرار می‌دهیم و همه را مطلع می‌کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان