۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین افزایش وحدت و همدلی لازمه جامعه امروز ماست
کد خبر: ۳۲۲۵۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۳۰ ساعت: ۱۳:۵۱ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

افزایش وحدت و همدلی لازمه جامعه امروز ماست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: ملت ایران در شرایط امروز جامعه که دشمن به دنبال توطئه‌گری و نابودی انقلاب ماست، باید با یکدیگر وحدت و برادری داشته باشند و از اختلافات جریانی و حزبی دوری کنند.

افزایش وحدت و همدلی لازمه جامعه امروز ماست
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، علیرضا آشناگر، پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در جلسه‌ی ستاد هماهنگی سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته مقدس فرصتی جهت یادآوری حماسه‌ها و تجلیل از قهرمانان ملی و دینی است.

وی بیان کرد: به طور طبیعی جنگی که بر ما تحمیل شد به قصد انتقام گیری از استقلال یک ملت انجام گرفت و هدف از این جنگ به زانو درآوردن ملت ایران بود که توسط امریکا و رژیم بعثی عراق اعمال شد.

این مسئول ابراز کرد: جوانان ما با دست خالی به میدان جنگ روانه شدند و حماسه ای آفریدند که تمام دنیا شاهد آن بود و امیدواریم سیلی که ملت ایران بر این دشمنان زد آنها را از آزمودن دوباره ملت ایران پشیمان کرده باشد.

وی ادامه داد: ملت ایران در شرایط امروز جامعه که دشمن به دنبال توطئه‌گری و نابودی انقلاب ماست، باید با یکدیگر وحدت و برادری داشته باشند و از اختلافات جریانی و حزبی دوری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در پایان گفت: در هفته‌ی دفاع مقدس تعدادی از دانش آموز شهید استان قزوین به مدارس معرفی شوند تا بتوان از سیره این شهدا الگوهایی را دانش آموزان شناساند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان