۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین امکان برگزاری بازی مشکی پوشان در ورزشگاه امام رضا(ع) وجود ندارد/ یک نفر هم در این باره به ما زنگ نزد
کد خبر: ۳۲۲۴۰۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

امکان برگزاری بازی مشکی پوشان در ورزشگاه امام رضا(ع) وجود ندارد/ یک نفر هم در این باره به ما زنگ نزد

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: به هیچ وجه آمادگی برگزاری دیدار تیم های مشکی پوشان و خونه به خونه بابل را نداریم.

امکان برگزاری بازی مشکی پوشان در ورزشگاه امام رضا(ع) وجود ندارد/ یک نفر هم در این باره به ما زنگ نزد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از مشهد، دیدار تیم های مشکی پوشان مشهد و خونه به خونه بابل در حالی قرار است از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در مشهد برگزار شود که هنوز محل برگزاری این مسابقه در فاصله ۴ ساعت تا انجام آن مشخص نیست.

علی اکبر هاشمی جواهری در این باره به صبح قزوین اظهار داشت: تا ساعت ۱۵ امروز دوشنبه حتی یک نفر هم به ما مراجعه نکرده است تا درباره برگزاری این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) صحبت کند.

وی افزود: ما به هیچ وجه آمادگی برگزاری این مسابقه را نداریم و نمی دانم چه طور باشگاه مشکی پوشان دائم در حال اطلاع رسانی برگزاری مسابقه در این ورزشگاه است.

هاشمی جواهری تصریح کرد: مگر می شود بازی بخواهد در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود و ما از آن بی خبر باشیم و افراد دیگر خودشان را مطلع بگیرند.
وی اظهار داشت: مسئولیت ورزشگاه با من است و من هم به صراحت میگویم به دلایل مختلف امکان برگزاری بازی در این ورزشگاه را نداریم.

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی افزود: چمن ورزشگاه در حال حاضر زیر آب است، از طرف دیگر به آن کود دادیم، همچنین چمن بلند است و امکان کوتاه کردن آن نیست و خط کشی هم ندارد. از همه مهمتر ما جمعه میزبان بازی پدیده و پیکان هستیم و با توجه به شرایط نگهداری چمن این ورزشگاه عملا نمی توانیم کمتر از ۱۵ روز یکبار بازی در آنجا برگزار کنیم.

وی ادامه داد: نمی دانیم در این باشگاه چه می گذرد اما واقعا مگر می شود خودشان اعلام کنند که بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) است و ما بی اطلاع باشیم. حداقل کاش برای دلخوشی ما یک نامه می زدند یا از سازمان لیگ یکی با ماتماس می گرفت هرچند که ما هم امکان برگزاری بازی مشکی پوشان در این زمین را نداشتیم نداریم.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان