۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین جعفری; حالا نوبت طلای ما است
کد خبر: ۳۲۲۳۳۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

جعفری; حالا نوبت طلای ما است

ملی پوش کبدی بانوان گفت: به جاکارتا آمده ایم تا طلسم شکنی کنیم زیرا دیگر نوبت طلای ما است.<br/><br/>

جعفری; حالا نوبت طلای ما است

به گزارش خبرنگار اعزامی صبح قزوین از اندونزی، سعیده جعفری بازیکن پست ۳ چپ تیم‌ملی کبدی ایران پس از برد مقتدرانه بنگلادش اظهار کرد:  دومین بازی را هم بردیم. بازی اول ما مقابل کره جنوبی بود که یک حریف سر سخت بود. قبلا بهداین تیم باخت داده بودیم اما خدا را شکر توانستیم آن ها را شکست دهیم و از این مرحله سخت صعود کنیم. بنگلادش تیم خیلی خوبی است ولی به خوبی کره نبود با این حال نمی توانستیم آن ها را دست کم بگیریم. تاکنون تیم های خوبی را شکست دادیم و باید تلاش کنیم سایر حریفان را نیز مغلوب کنیم.

وی افزود: چین تایپه یکی از رقیب های سخت ماست. آن  ها تیم فوق العاده سرعتی هستند. خیلی در حملات و دفاع خوب هستند. باید از دقت بیشتری استفاده کنیم تا آن ها را شکست دهیم.

جعفری خاطرنشان کرد: دیگر نوبت طلای ماست. ما سالیان سال است که منتطر این روز هستیم د امیدواریم این طلسم بشکند و طلا بگیریم. اما رقیبان سر سختی که داریم. چین تایپه، تایلند و هند به سادگی تسلیم نمی شوند.

وی در پایان گفت: باید از خانواده ام تشکر کنم که تا الان حمایتم کردند. همچنین از ریس و نایب رییس بانوان فدراسیون تشکر میکنم زیرا از زمان روی کار آمدن تیم جدید در مدیریت فدراسیون اوضاع خیلی بهتر شده است. همچنین باید از رییس هیات استان صبح قزوین نیز قدردانی کنم. 

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان