۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین هادی با پیروزی استارت زد
کد خبر: ۳۲۲۳۱۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

هادی با پیروزی استارت زد

نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در نخستین دیدارش مقابل حریف هندی به برتری دست یافت.<br/>

هادی با پیروزی استارت زد

به گزارش خبرنگار اعزامی صبح قزوین از اندونزی، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا مسابقات وزن 125 کیلوگرم از صبح امروز (دوشنبه) آغاز شده است که پرویز هادی، نماینده کشورمان در سنگین‌وزن به مصاف حریفان خود رفته است.

هادی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر سومیت از هند را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف برنده نوبویوشی آراکیدا از ژاپن و اولگ بولتین از قزاقستان می‌رود.

داوید مودزماناشویلی دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان، و زولبو ناتساگسورن، دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان در گروه هادی قرار دارند. رقابت‌های این وزن فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا دیروز (یکشنبه) با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست به پایان رسید که نمایندگان کشورمان موفق به کسب 2 مدال طلا (توسط یزدانی و کریمی) و یک برنز (توسط اطری) شدند. حسین‌خانی پنجم شد و نصیری هم به عنوانی بهتر از سیزدهم نرسید. 

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان